جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیمارستان دهدشت مجهز به همراه‌سرا می‌شود

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید منصور تقوی در جمع خبرنگاران به تشریح برخی عملکردهای شبکه بهداشت کهگیلویه طی یک سال اخیر پرداخت و اظهار کرد: انضباط را در سیستم ایجاد کردیم و کارهای نظارتی از قبیل پوشش و ادبیات گفتاری را در دستور کار قرار دادیم. رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91845
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

کرونا :

بیمارستان دهدشت مجهز به همراه‌سرا می‌شود

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید منصور تقوی در جمع خبرنگاران به تشریح برخی عملکردهای شبکه بهداشت کهگیلویه طی یک سال اخیر پرداخت و اظهار کرد: انضباط را در سیستم ایجاد کردیم و کارهای نظارتی از قبیل پوشش و ادبیات گفتاری را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان کهگیلویه افزود: هم‌چنین بسیاری از خرج‌های غیرمتعارف را حذف و جلوی هدررفت منابع را گرفتیم.

وی از برگزاری آموزشگاه بهورزی خبر داد و با بیان این‌که در سال قبل ۲۰ بهورز فارغ التحصیل شدند گفت: امسال ۳۰ بهورز جذب خواهیم داشت.

تقوی عنوان کرد: ۱۴ میلیارد تومان هزینه چیلرهای بیمارستان شد و ۱۲ میلیارد دیگر اعتبار برای سرمایش بیمارستان و اورژانس نیاز است که به حالت ایده‌آل برسانیم.

وی تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان هزینه تجهیزات پزشکی بیمارستان کردیم.

تقوی از اضافه کردن بخش جدید دیگر به نام نورولوژی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خبر داد و گفت: طی یکسال اخیر ۱۱۰ نفر ایثارگر تبدیل وضعیت شدند.

وی از تجهیز کل منازل پزشکان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: همراه‌سرا برای کسانی که بیمار دارند در حال ساخت است و دو میلیارد تومان برای این منظور تامین اعتبار شده است.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi