پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری برای احداث چمن مصنوعی در چند روستای سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: درخواست هایی از وزارت ورزش برای احداث چمن مصنوعی با تامین امکانات برای چندین روستای شهرستان سمیرم صورت گرفته است که دستورات لازم مسئولان مربوطه برای بررسی موارد مطروحه صادر شده تا پس از این موضوع اقدام لازم انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91794
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری برای احداث چمن مصنوعی در چند روستای سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا مکاتباتی با مسئولان وزارت نفت برای گازرسانی به چند روستای شهرستان سمیرم انجام گرفت که در همین راستا نیز دستورات لازم در این رابطه صادر شد.

وی افزود: همچنین درخواست هایی نیز از وزارت ورزش برای احداث چمن مصنوعی با تامین امکانات برای چندین روستای شهرستان سمیرم صورت گرفته است که دستورات لازم مسئولان مربوطه برای بررسی موارد مطروحه صادر شده تا پس از این موضوع اقدام لازم انجام شود. 

نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر جلساتی با مدیران کل استانی داشتم تا مطالبات حوزه انتخابیه مطرح و اقدامات لازم برای رفع آنها صورت گیرد همچنین دیدار و گفت و گویی هم با مدیران برخی از ادارات شهرستان داشتم تا از آخرین کمبودها و کاستی های مطلع و اقدامات لازم برای رفع آنها در سطح کلان انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: پیگیری ها و مکاتباتی هم برای جبران خسارات ناشی از وقوع برف سنگین در بهمن ماه شهرستان سمیرم از سوی برنامه و بودجه انجام گرفته است که در این رابطه نیز دستوراتی داده شده تا مساعدت های لازم انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi