چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات روستاهای مواجه با بحران آب در زرن و درگزین در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مشکلات روستاهای مواجه با بحران آب در حوزه انتخابیه در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91722
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

مشکلات روستاهای مواجه با بحران آب در زرن و درگزین در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسن لطفی  نماینده مردم رزن و درگزین و عضو مجمع نمایندگان استان همدان د ر مجلس شورای اسلامی با اتابک جعفری معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دیدار و گفتگو کرد.

حسن لطفی

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس  در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار مشکلات آب و فاضلاب شهرستان های رزن و درگزین مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مبلغ ۱۷ میلیارد تومان که از محل اعتبارات منطقه محروم بودجه ۱۴۰۰ به شهرستان های رزن و درگزین تخصیص داده شده ولی هنوز اجرایی نگردیده کمیته ای به این شهرستان ها اعزام و در اسرع وقت مشکلات روستاهایی که با بحران آب مواجه هستند تعیین تکلیف شوند.

وی افزود:بدیهی است از این محل تاکنون فقط مخزن آب روستای حکان وبخشی از شبکه روستای جربانلو درحال اجراست ولازم به ذکر است که فرصت هزینه بودجه مناطق محروم سه سال می باشد.

حسن لطفی

همچنین نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس  از روند پیشرفت پروژه لایروبی قنات واحداث کانال روستای آب باریک از توابع بخش مرکزی شهرستان رزن بازدید کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi