پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهر‌ه‌برداری از واحد پیش‌تراکم گاز «ان‌جی‌ال ۹۰۰» شرکت نفت گچساران

به گزارش کرونا از گچساران واحد پیش‌تراکم گاز مجتمع گاز و گاز مایع ۹۰۰ گچساران در سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به این استان خوزستان به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور جواد اوجی، وزیر نفت به بهره‌برداری رسید. واحد پیش‌تراکم گاز مجتمع گاز و گاز مایع ۹۰۰ پانان ۲ از جمله ۲۷ پروژه طرح «بهسازی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91355
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

کرونا :

بهر‌ه‌برداری از واحد پیش‌تراکم گاز «ان‌جی‌ال ۹۰۰» شرکت نفت گچساران

به گزارش کرونا از گچساران واحد پیش‌تراکم گاز مجتمع گاز و گاز مایع ۹۰۰ گچساران در سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به این استان خوزستان به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور جواد اوجی، وزیر نفت به بهره‌برداری رسید.

واحد پیش‌تراکم گاز مجتمع گاز و گاز مایع ۹۰۰ پانان ۲ از جمله ۲۷ پروژه طرح «بهسازی و احداث تأسیسات جمع‌آوری گازهای مشعل» است که قرارداد آن در سال ۱۳۹۷ به ارزش یک میلیارد و ۱۰۹ میلیون دلار میان هلدینگ خلیج فارس و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا شد و شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به‌عنوان زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس و با هدف تأمین خوراک پایدار، خود مجری و سرمایه‌گذار این طرح شد.

هزینه انجام‌شده برای تکمیل پروژه پیش‌تراکم گاز ان‌جی‌ال ۹۰۰ حدود ۳ میلیون یورو و ۶۰۰ میلیارد ریال است که با اجرای آن روزانه حدود ۲۵۰ میلیون فوت‌مکعب خوراک پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس افزایش می‌یابد.

پایان پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi