جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مهلت ارسال آثار به جایزه ملی جوانی جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

به گزارش کرونا از یاسوج، عاطفه‌السادات مدبر‌نژاد از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار و دستاوردها تا ۱۶ اردیبهشت جاری تمدید شد. مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رویداد در بخش‌های رسانه(

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91350
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

کرونا :

مهلت ارسال آثار به جایزه ملی جوانی جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

به گزارش کرونا از یاسوج، عاطفه‌السادات مدبر‌نژاد از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار و دستاوردها تا ۱۶ اردیبهشت جاری تمدید شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رویداد در بخش‌های رسانه( دیداری، دیجیتال، ادبی و شنیداری)، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، نخبگان؛بخش خانواده, مدیران و دستگاه های اجرایی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس daftarzanan.kb@yahoo.com ایمیل یا به کانال ایتا به آدرس eitaa.com/daftar_banovan ارسال کنند.

مدبرنژاد با بیان اینکه برگزیدگان ۳۰ اردیبهشت همزمان با روز ملی جمعیت معرفی می‌شوند گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۲۰۱۱ تماس حاصل نمایید.

مدبرنژاد گفت: در بخش خانواده: خانواده‌های موفق چند فرزندی مد نظر هستند.

وی بیان کرد: در بخش نخبگان: کسب موفقیت‌ها با وجود ازدواج و فرزندآوری و دستاوردهایی که در حوزه علمی در زمینه جمعیت داشته‌اند به عنوان شاخص هستند.

مدبرنژاد با اشاره به ارزیابی عملکرد سازمان‌های مردم نهاد گفت: عملکرد این سازمان‌ها بر مبنای عملکرد درون سازمان و برون سازمان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه عملکرد درون سازمان، داشتن آئین نامه های انگیزشی در راستای ازدواج و فرزندآوری، نسبت به تأهل به تجرد کارکنان، نرخ ازدواج و در حوزه عملکرد برون سازمان، ۴ محور مهم آموزش، پژوهش، خدمات و فرهنگ سازی این سازمان ها در حوزه جمعیت، ازدواج و فرزندآوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. 

انتقادات امام جمعه چاروسا بر روی «پل مرگ»+تصویر
دنبال کنید

وی بیان کرد: رسانه‌ها هم بر اساس تعداد خبرهای کار شده در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور، شتاب و دقت در انعکاس اخبار جمعیت و تولید محتوای خلاق و فاخر ارزیابی می شوند، ضمن اینکه شرکت‌ها و موسسات خصوصی بر اساس فعالیت هایشان در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری به عنوان شاخص اصلی ارزیابی می شوند. 

مدبرنژاد خاطرنشان کرد: در مورد دستگاه‌های اجرایی هم آنچه حائز اهمیت است میزان اجرایی کردن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi