پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش و هدیه رئیس‌جمهور برای فرهنگیان در آستانه روز معلم

به گزارش خبرنگار آموزش‌ و پرورش کرونا ، رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش با حضور در محل ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با تعدادی از معلمان، از رویدادهای خوش و مهم به مناسبت هفته معلم خبر داد. وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر ارج نهادن به مقام معلم،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91317
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

کرونا :

خبر خوش و هدیه رئیس‌جمهور برای فرهنگیان در آستانه روز معلم

به گزارش خبرنگار آموزش‌ و پرورش کرونا ، رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش با حضور در محل ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با تعدادی از معلمان، از رویدادهای خوش و مهم به مناسبت هفته معلم خبر داد.

وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر ارج نهادن به مقام معلم، گفت: در راستای تحقق این مهم، بخشی از معوقات معلمان در حوزه‌های مختلف به همراه هدیه‌ای از طرف ریاست جمهوری در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.

صحرایی در پاسخ به پرسش معلمان پیرامون مسائل مرتبط با رتبه‌بندی و اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در این خصوص، افزود: کاستی و نقص‌های هر فرآیندی پس از اجرا شدن، آشکار خواهد شد. لذا باید با کمک هم مشکلات پیش‌آمده را حل کنیم.

وی با بیان اینکه‌ نباید شأن و منزلت معلمان با رتبه‌بندی سنجیده شود، گفت: منزلت همه معلمان از نگاه آموزش‌ و پرورش، به تعبیر مقام معظم رهبری؛ افسران سپاه پیشرفت؛ و شغل انبیاگونه آنان است.

در این نشست سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش ضمن دریافت و بررسی درخواست‌های واصله به دفتر ارتباطات‌ مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت برخط پیرامون مطالبات با مسؤولین مربوطه گفت‌وگو کرد.

بررسی مشکلات رتبه‌بندی، بیمه تکمیلی معلمان مهر آفرین، تبدیل وضعیت معلمان قرآنی و… از جمله موارد مطرح‌ شده در تماس‌های تلفنی سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش با معلمان بود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi