جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اجرای ۲۸ برنامه رادیو و تلویزیونی به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ولی موسوی در نشست با خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات یکسال گذشته خبرنگاران برای پوشش و اطلاع‌رسانی اخبار حوزه آموزش و پرورش و گرامیداشت هفته معلم، عنوان کرد: به زودی از پوستر “نخستین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت” رونمایی می‌شود. رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91311
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

کرونا :

اجرای ۲۸ برنامه رادیو و تلویزیونی به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید ولی موسوی در نشست با خبرنگاران ضمن تقدیر از زحمات یکسال گذشته خبرنگاران برای پوشش و اطلاع‌رسانی اخبار حوزه آموزش و پرورش و گرامیداشت هفته معلم، عنوان کرد: به زودی از پوستر “نخستین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت” رونمایی می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه امروز ششمین نشست خبری حوزه آموزش و پرورش در دوران مدیریت فعلی برگزار می‌شود، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای ما در مجموعه روابط عمومی توسعه ارتباطات مردمی و رفع دغدغه مردم با حساسیت بیش از پیش است.

موسوی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی برای نخستین بار در آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها تشکیل شد، افزود: در راستای هم‌افزایی بیشتر با رسانه‌ها شورای اطلاع رسانی مشترکی به همت آموزش و پرورش با برخی از دستگاه‌های اجرایی فرهنگی نیز شکل گرفت.

وی، ابراز کرد: امسال ۱۵ برنامه رادیویی و ۱۳ برنامه تلویزیونی به مناسبت هفته معلم خواهیم داشت.

موسوی با تاکید بر اینکه تلاش کردیم همه برنامه‌ها دارای پیوست رسانه‌ای باشد، خاطرنشان کرد: فصل نوینی از ارتباط شکل گرفته است.

وی به بخش دیگری از عملکرد اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۵۳۰ خبر و گزارش در این واحد تهیه و تولید شد و امسال نیز تاکنون ۲۰۰ خبر بر روی خروجی پورتال این اداره کل به مردم و جامعه هدف اطلاع‌رسانی شد.

موسوی، اظهار داشت: بانک اطلاعاتی از معلم‌های نمونه و مبتکر و کانال ارتباطی با آن‌ها را در اختیار خبرنگاران قرار می‌دهیم تا در صورت تمایل نسبت به تهیه گزارش و اخبار تولیدی از آن استفاده کنند.

بازدید استاندار از بازار شهر یاسوج/ احمدزاده؛دستگاه‌های دولتی نیاز بازار را تامین کنند
دنبال کنید

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش از خبرنگاران خواست که اخبار و عملکرد خود در حوزه آموزش و پرورش را در سامانه‌ای که از پیش طراحی شده بود بارگذاری کنند و افزود: به طور قطع در روز خبرنگار پیش رو تجلیل متفاوتی از خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش را شاهد خواهیم بود

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi