پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مقاوم‌سازی ۴۲ هزار واحد روستایی تا بازسازی واحدهای سیل مانسون

به گزارش کرونا از یاسوج، حدود ۴۴ درصد جمعیت ۷۱۳ هزار و ۵۰ نفری کهگیلویه و بویراحمد معادل حدود ۳۱۴ هزار نفر در روستاها ساکن هستند لذا برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر باید اقدامات لازم صورت گیرد‌. یکی از این اقدامات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی است که اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91308
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مقاوم‌سازی ۴۲ هزار واحد روستایی تا بازسازی واحدهای سیل مانسون

به گزارش کرونا از یاسوج، حدود ۴۴ درصد جمعیت ۷۱۳ هزار و ۵۰ نفری کهگیلویه و بویراحمد معادل حدود ۳۱۴ هزار نفر در روستاها ساکن هستند لذا برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر باید اقدامات لازم صورت گیرد‌.

یکی از این اقدامات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی است که اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی این سال‌ها به وظایف خود به خوبی عمل کرده ‌است.

به گفته روح‌الله عمادی ۷۴ هزار واحد روستایی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مقاوم‌سازی بودند که ۴۲ هزار واحد مسکن مقاوم سازی شدند که آمار بسیار خوبی برای استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه استان در اجرای طرح مقاوم‌سازی واحدهای روستایی از کشور پیشی گرفته گفت: میانگین مقاوم سازی در کشور ۵۱ درصد است اما این آمار در استان ۵۶ درصد به ثبت رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری سهمیه مقاوم‌سازی واحدهای روستایی استان چهار هزار واحد است، گفت: دو هزار و ۵۳۰ واحد به استان ابلاغ شده که برنامه‌ریزی شده تا پایان اردیبهشت ۱۰۰ درصد سهمیه استان انعقاد قرار داد شود.

وی خاطرنشان کرد: در سیل مانسون یک هزار و ۱۵۵ واحد خسارت دیدند که عملیات احداث ۶۷۰ واحد آغاز شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi