جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چانه‌های آب رفته نان و کالاهای بدون فاکتور در بهمئی/وقتی 70 درصد مغازه‌داران فاکتور ندارند؟!

به گزارش کرونا از بهمئی؛ گشت مشترک بازرسی از بازار شهرستان بهمئی با حضور ادارات جهاد کشاورزی، صمت، دامپزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، بسیج اصناف برگزار شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی بیان داشت: با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار از واحدهای صنفی مختلف بازار بخصوص نانوایی ها و قصابی ها بازرسی صورت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91044
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۰۷

کرونا :

چانه‌های آب رفته نان و کالاهای بدون فاکتور در بهمئی/وقتی 70 درصد مغازه‌داران فاکتور ندارند؟!

به گزارش کرونا از بهمئی؛ گشت مشترک بازرسی از بازار شهرستان بهمئی با حضور ادارات جهاد کشاورزی، صمت، دامپزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، بسیج اصناف برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی بیان داشت: با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار از واحدهای صنفی مختلف بازار بخصوص نانوایی ها و قصابی ها بازرسی صورت گرفته که در نتیجه این بازرسی ها برای ۴ واحد تشکیل پرونده شده و برای اجرای حکم به تعزیرات ارجاع داده شد.

اکبر زکی‌نژاد در ادامه گفت: در این بازرسی ها برای دو واحد نانوایی که تخلف آنها محرز بوده تشکیل پرونده شده که برخورد نامناسب و بی حرمتی به بازرسان را از سوی آنها در پی داشته که در اسرع وقت با همکاری دادستان و پرسنل نیروی انتظامی این متخلفان بازداشت شده و برای آنها تشکیل پرونده شد. 

دبیر ستاد تنظیم بازار بیان داشت: در حین بازرسی و با اقدام فوری دو متخلف بازاری بازداشت شدند.

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی گفت: طی گشت های مشترک نظارت و بازرسی که در بازار شهر لیکک به عمل آمد، حدود ۷۰ درصد مغازه داران فاقد فاکتور و عدم درج قیمت بر روی کالا بوده و همین امر عامل اصلی چندگانگی قیمت در بازار شهر لیکک است.

دموری ادامه داد: حدود ۲۰ پرونده به دلیل تخلف قیمت، تشکیل پرونده شده است و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی در ادامه گفت: بیشترین موردی را که در حال حاضر صمت در حال رصد کردن آن است بحث قیمت گذاری کالا های مغازه داران است و با متخلفین به جد برخورد خواهیم کرد.

روزهای پر ترافیک تئاتر در گچساران و 2 نمایشی که روی صحنه می‌رود
دنبال کنید

وی در خصوص بازرسی ها و همکاری مردم برای کنترل قیمت ها گفت: هر شخص باید خود بازرس باشد تا بتوانیم به کمک و مشارکت بازار و چندکانگی قیمت را کنترل کنیم.

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی در خصوص تخلف نانوایی ها گفت: وزن چانه و وزن نان واقعا بسیار ضعیف است و این کم فروشی است و در همین راستا ۲ نفر از متخلفین را با نصب پارچه در جلوی نانوایی مربوطه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دموری ادامه داد: به صورت شبانه روزی از طریق گشت های مشترک (جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف) رصد و پیگیری و بررسی می کنیم و با افرادی که اقدام به کم فروشی می کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

مدیر صنعت و معدن و تجارت شهرستان بهمئی گفت: تابع قانون هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با رعایت انصاف، قانون را به نحو احسن اجرا کنیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi