پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بهمئی با همه ظرفیت‌ها همچنان محروم است/امام جمعه دل نگران سختی کار علما و طلاب در بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست امام جمعه همراه با سفره افطاری با طلاب شهرستان بهمئی در حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمئی برگزار شد. امام جمعه شهرستان بهمئی گفت؛ از طلاب و روحانیت شهرستان هم برادران و هم خواهران که حقیقتا رسالت سنگینی بر دوش دارند و الحمدالله عرصه ها و سنگر های مختلف در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91026
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

کرونا :

بهمئی با همه ظرفیت‌ها همچنان محروم است/امام جمعه دل نگران سختی کار علما و طلاب در بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی؛ نشست امام جمعه همراه با سفره افطاری با طلاب شهرستان بهمئی در حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمئی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت؛ از طلاب و روحانیت شهرستان هم برادران و هم خواهران که حقیقتا رسالت سنگینی بر دوش دارند و الحمدالله عرصه ها و سنگر های مختلف در این شهرستان مشغول به جهاد هستند خاصه از پیشکسوتان این جمع عزیز که در جمعمان هم نیستند اما یادی از آنها میکنیم و همه ی عزیزانی که شرف حضور دارند سادات بزرگوار هم برادران و هم خواهران تقدیر و تشکر میکنم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: مردم منطقه ی بهمئی ضربه مهلکی بر پیکره نظام طاغوتی وارد کردند.

وی ادامه داد: بهمئی هر چه دارد به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و امام شهدا و ولایت است اما یک محرومیت مفرط علی‌رغم ظرفیت های فراوان در این شهرستان حکمفرماست.

صلواتی گفت: بهمئی شهرستانی است که قسمتی از نفت این کشور را تامین می‌کند و کشور به نوعی مدیون بهمئی است.

 امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: متاسفانه آن طوری که باید و شاید به بهمئی رسیدگی نشده است به همین دلیل که اکنون بیش از ۶۵ درصد مردم شهرستان بهمئی تحت حمایت کمیته امداد و دیگر نهادها هستند.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: بهمئی شرایط سختی را به جهت بیکاری جوانان و معیشت مردم دارد به طور خاص علما و روحانیت هم باتوجه به شرایطی که اینجا حاکم است از سختی‌های زیادی رنج می‌برند.

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: با همه کمبودها مردمی معتقد و دین دار و نسبت به ارزش ها باورمند هستند و حقیقتا نیاز است که به قشر شریف علما و روحانیت خاصه طلاب عزیزی که در سنگر محراب مسجد و منبر و دیگر مسئولیت ها در حال جهاد هستند توجه بیشتری شود.

دستاوردهای محمود واعظی پس از پایان سفر به شهرستان گچساران
دنبال کنید

حجت الاسلام صلواتی افزود: ویژه تر و بیشتر به این منطقه با توجه به بعد مسافتی که با مرکز استان دارد باید رسیدگی شود زیرا مردم شرایط سختی که دارند و از طرفی با توجه به فضایی که در منطقه است قطعا این خانواده ها و خود طلاب در عرصه‌های مختلف اگر حمایت شوند می‌توانند خلاقیت از خود نشان دهند. 

بهمئی با همه ظرفیت‌ها همچنان محروم است/امام جمعه دل نگران سختی کار علما و طلاب در بهمئی 3

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi