چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرید شید گلخانه با کیفیت عالی

برای خرید شید گلخانه با کیفیت عالی با ما همراه باشید. معمولا رنگ شید گلخانه سبز می باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90938
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

کرونا :

خرید شید گلخانه با کیفیت عالی

خرید شید گلخانه جهت کاهش دمای گلخانه / خرید شید گلخانه با کیفیت عالی

برای خرید شید گلخانه فروشگاه گونی الوند با ما همراه باشید. شاید برای بسیاری از افراد که در این زمینه آگاهی ندارند این سوال پیش بیاید که شید گلخانه چیست؟ شید گلخانه وسیله ای است که به منظور ایجاد سایه از آن استفاده می شود. شید گلخانه از تابش بیش از حد نور خورشید به درون گلخانه جلوگیری می کند. در بعضی از فصل های سال تابش نور خورشید و گرمای آن بسیار زیاد می شود. این گرما و نور چنان زیاد می شود که، روش های دیگر کارساز نبوده بنابراین جهت خنک نگه داشتن فضای داخل گلخانه باید از یک روش دیگر مانند ایجاد سایه استفاده کنیم. در زمان های گذشته از حصیر جهت انجام این کار استفاده می کردند. امروزه با پیشرفت علم و تولید وسایل و لوازم جدید این کار به راحتی قابل انجام می باشد. کیفیت و جنس حصیر به گونه ای بود که نیاز به زحمت و دردسر فراوان داشت.

 

خرید شید گلخانه با کیفیت عالی 1

برزنت

شید گلخانه جنسی بسیار نازک و سبک دارد و در مقابل اشعه های خورشیدی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. توری سایبان نیز از جمله لوازم کاربردی در کار کشاورزی می باشد. هنگام خرید توری سایبان فروشگاه گونی الوند متوجه می شوید که قیمت آن نسبت به کیفیت و مقاومتش بسیار به صرفه می باشد. اگر برای خرید شید گلخانه به مراکز فروش مراجعه کنید متوجه میشوید که معمولا این توری به رنگ سبز تولید می شود. این توری ها مقداری از نورخورشید را فیلتر می کنند و به خوبی می توانند دمای درون گلخانه را چندین درجه کاهش دهند.  معمولا شید گلخانه را در فضای بیرون گلخانه نصب می کنند. در بعضی موارد نیز این توری ها را در داخل گلخانه نصب می کنند. مسلما زمانی ‌که این توری در فضای بیرون نصب می شود اثر بهتری در کاهش دمای گلخانه از خود نشان می دهد.

پیام تسلیت روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران
دنبال کنید

خرید شید گلخانه با کیفیت عالی 2

شید گلخانه

توری سایبان

توری سایبان با توجه به میزان کاهش دما دارای انواع مختلفی می باشند. یکی از انواع سایبان ها که در گلخانه از آن استفاده می شود پارچه برزنت است.با خرید برزنت فروشگاه گونی الوند می توانید از قیمت و کیفیت اطمینان داشته باشید. برزنت دارای انواع مختلف است و برای مصارف گوناگون از آن استفاده می شود. برزنت دارای رنگ بندی و کیفیت های مختلف می باشد. بسته به نوع کاربرد آن می توان از نمونه مناسب استفاده کرد. گونی لمینت از جمله لوازم دیگری است که در بخش های مختلف از آن استفاده می شود. گونی لمینت در واقع نمونه ای از گونی ها است که لایه ی داخلی آن از جنس همین گونی ها بوده اما لایه ی خارجی آن پلی اتیلن می باشد. این نمونه گونی در مقابل رطوبت و آب از خود مقاومت خوبی نشان می دهند.

خرید شید گلخانه با کیفیت عالی 3

توری سایبان

خرید گونی لمینت فروشگاه گونی الوند را می توانید به صورت غیر حضوری انجام دهید. نمونه ای دیگر از لوازم مورد استفاده در امر کشاورزی کیسه جامبو بگ است. کیسه جامبو بگ کیسه هایی از جنس مواد پلی اتیلن می باشند که در زبان عامیانه به آن ها گونی پلاستیکی، می گویند. قیمت کیسه جامبو با توجه به نوع و ابعاد آن متفاوت است. قیمت کیسه جامبوبگ فروشگاه کیسه الوند را می توانید از طریق صفحات مجازی این مرکز مورد بررسی قرار دهید. این مرکز با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب عرضه می کند.

خرید شید گلخانه با کیفیت عالی 4

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi