سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

هشدار معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انحراف تسهیلات تبصره ۱۶

به گزارش کرونا از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان اظهار داشت: برای جذب اعتبارات تبصره ۱۶ باید کمیته های اشتغال شهرستان فعال شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: منابع مالی در قالب تسهیلات تبصره ۱۶ با پیگیری ها و رایزنی های متعدد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90926
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

هشدار معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انحراف تسهیلات تبصره ۱۶

به گزارش کرونا از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان اظهار داشت: برای جذب اعتبارات تبصره ۱۶ باید کمیته های اشتغال شهرستان فعال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: منابع مالی در قالب تسهیلات تبصره ۱۶ با پیگیری ها و رایزنی های متعدد از کشور دریافت می‌شود که باید بطور صحیح تزریق و هزینه شود تا حل مشکلات استان را به دنبال داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: چنانچه نظارت کافی بر این تسهیلات شود بر روی کاهش تورم، بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال در استان تاثیر بسزایی دارد.

عسکری عنوان کرد: در صورت اعمال نظارت لازم بر تسهیلات تبصره ۱۶ علاوه بر ایجاد شغل در استان برمعیشت مردم نیز موثر است.

وی تاکید کرد: همکاری و مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه باید به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: این تسهیلات فرصت مناسبی برای اشتغالزایی ورشد تولید و بنگاه های اقتصادی محسوب می شود و باید بخش خصوصی از این شرایط بهره‌برداری مناسبی داشته باشند.

وی تاکید کرد: آمارهای مربوط به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ به صورت مستمر هر هفته به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارسال شود.

در این نشست مدیران بانک های استان در خصوص روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و موانع و مشکلات موجود در این زمینه به ارائه گزارش پرداختند و در خصوص راه های تسریع در پرداخت تسهیلات بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi