چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور رئیس کل دادگستری استان زنجان به شهرداری ابهر/ جاده نیکویه و مسیر زندان از پسماند پاکسازی شود

به گزارش کرونا از زنجان، جلسه کارگروه پیگیری حقوق عامه استان زنجان با موضوع پسماندها و زباله‌های پخش شده در جاده نیکویه مسیر جاده زندان ابهر که موجب آلودگی محیط زیست را فراهم کرده بود با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان تشکیل شد.  حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری زنجان در این جلسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90788
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

کرونا :

دستور رئیس کل دادگستری استان زنجان  به شهرداری ابهر/ جاده نیکویه و مسیر زندان از پسماند پاکسازی شود

به گزارش کرونا از زنجان، جلسه کارگروه پیگیری حقوق عامه استان زنجان با موضوع پسماندها و زباله‌های پخش شده در جاده نیکویه مسیر جاده زندان ابهر که موجب آلودگی محیط زیست را فراهم کرده بود با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان تشکیل شد. 
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری زنجان در این جلسه که دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، رئیس شورای شهر، شهردار و رئیس محیط زیست ابهر حضور داشتند، اظهار داشت: امروز توجه به محیط زیست و حفظ آن از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید به دلیل اهمیت موضوع بسیجی وار عمل کنند.
رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه وضعیت پسماندها و زباله‌ها در جاده نیکویه مسیر جاده زندان ابهر که چهره ناپسندی بوجود آورده است، افزود: فرماندار ابهر به عنوان رئیس کارگروه پسماند شهرستان باید پاسخگو باشد، چرا که تعرض به محیط زیست از مصادیق بارز حقوق عامه است.  
وی در ادامه دستور داد: به قید فوریت پسماندها و زباله‌ها رها شده در محیط زیست این مسیر پاکسازی و دیگر شاهد تکرار این معضل نباشیم. 
این مقام عالی قضایی استان زنجان بر فعال شدن سازمان مدیریت پسماند شهرستان ابهر در عمل به وظایف خود تأکید کرد و گفت : شهرداری‌ ابهر  نسبت به تفکیک زباله‌ها اقدام و از تهدید علیه بهداشت عمومی پیشگیری کند.

پایان پیام/۲۳۰۸


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi