سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بخشی از اقدامات ارکانی در سال 1401؛ از ارتقاء بخش میان‌جلگه به شهرستان تا الحاق ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهری

نماینده مردم نیشابور و فیروزه بخشی از اقدامات خود در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد که از ارتقاء بخش میان‌جلگه به شهرستان تا الحاق بیش از ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهری شامل می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90321
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بخشی از اقدامات ارکانی در سال 1401؛ از ارتقاء بخش میان‌جلگه به شهرستان تا الحاق ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهری

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، بخشی از اقدامات احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه، در سال ١۴٠١ به شرح ذیل است:

ارتقاء بخش میان‌جلگه به شهرستان، ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، الحاق بیش از ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهری و پیگیری ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی از جمله اقدامات مهم در سال ۱۴۰۱ است.

پیگیری اختصاص یا جذب بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه از محل ردیف‌های مختلف اعتباری و بودجه‌ای کشور، اخذ کد مستقل بودجه بیش از ۱۰۰ پروژه روستایی و تصویب ایجاد دانشکده فناوری‌های نوین بین رشته‌ای دانشگاه نیشابور از دیگر اقدامات انجام شده است.

شروع احداث ناحیه‌های صنعتی گرماب و سرولایت، تکمیل سریع‌تر عملیات احداث بیمارستان سوم نیشابور، شروع عملیات احداث شبکه فاضلاب با اولویت مناطق جنوبی شهر، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر نیشابور با ۲۲ اتوبوس، دعوت از شخصیت‌های سیاسی اقتصادی کشور برای حضور در حوزه انتخابیه و مطالبه اصلاح نحوه توزیع بودجه‌ در دیدارهای مختلف از دیگر اقدامات سال ۱۴۰۱ نماینده مردم بوده است.

استفاده از ابزار تذکرات کتبی و شفاهی به وزرا برای حوزه انتخابیه، اجرای ١١٠ کیلومتر فیبر نوری، پیگیری تقویت تلفن و اینترنت بیش از ٨٠ روستا، بازگشت مدیریت افلاک‌نما به نیشابور، بازگشت اورژانس هوایی، کلنگ‌زنی بازار دام میان‌جلگه و پیگیری بیش از ٣ هزار قیر تهاتری و … از دیگر موارد اقدام شده به شمار می‌‎آید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi