شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گوبا مدیرعامل بنیاد علوی؛ پیگیری جهت احداث و تکمیل برخی از پروژه های آموزشی رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل بنیاد علوی داشتم که در این دیدار پیرامون حمایت های این بنیاد از مناطق محروم رامهرمز و رامشیر تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90297
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

دیدار و گفت و گوبا مدیرعامل بنیاد علوی؛ پیگیری جهت احداث و تکمیل برخی از پروژه های آموزشی رامهرمز و رامشیر

ابراهیم متینیان در گفت و گوبا خبرنگار خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل بنیاد علوی داشتم که در این دیدار پیرامون حمایت های این بنیاد از مناطق محروم رامهرمز و رامشیر تاکید شد.

وی افزود: در این نشست مواردی نظیر احداث و تکمیل برخی مراکز آموزشی، ساخت خانه عالم و حل مشکل مراکز زیر نظر سازمان بهزیستی مطرح شد و مقرر شد داقداماتی در این رابطه انجام گیرد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس بیان کرد: همچنین در این جلسه بر پای کار بودن بنیاد علوی با هدف محرومیت زدایی در رامهرمز و رامشیر و تلاش برای تکمیل برخی پروژه ها تاکید شد  و البته مدیرعامل بنیاد علوی نیز دستورات مقتضی را در این رابطه صادر نمودند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای تکمیل پروژه های آموزشی و رفع مشکلات مناطق محروم حوزه انتخابیه از همه ارگان ها مطالبه خواهم کرد تا توانسته باشیم اقدامات مثبتی را انجام داده باشیم و در همین راستا نیز این جلسه با مدیرعامل بنیاد علوی برگزار شد که انتظار می رود مطالبات مطرح شد در اسرع وقت انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi