پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بحران کمبود فضای آموزشی در اردکان خطری جدی است

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: انتظار می رود بحران کمبود فضای آموزشی در اردکان که خطری جدی است، از سوی مسئولان امر جدی‌تر گرفته و برای گره‌گشایی از این مشکل گام‌های مؤثری برداشته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90240
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

بحران کمبود فضای آموزشی در اردکان خطری جدی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها این مسئله را به وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان اعلام کرده‌ایم، گفت: با وجود پیگیری‌ها و رسانه ای کردن مشکلات آموزشی اردکان، باز اول مهر بحرانی در پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: ۱۸ مدرسه خیرساز نیمه کاره در اردکان وجود دارد که نیاز است ۵۰ درصد بقیه این مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش تکمیل شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه مدیران صنایع نیز با توجه به تعهدات اجتماعی خود می توانند نقش موثری در کاهش این بحران داشته باشند، تصریح کرد: در جلسات مختلف کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش‌آموزی را در مدارس این شهرستان بازگو کردیم و انتظار داریم تا بحران کمبود فضای آموزشی که خطری جدی است، از سوی مسئولان امر جدی‌تر گرفته و برای گره‌گشایی از این مشکل گام‌های مؤثری برداشته شود.

دشتی اردکانی عنوان کرد: بیش از ۲۲ هزار دانش آموزان در مدارس اردکان در حال تحصیل هستند که پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به این آمار اضافه شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi