پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نصب مجسمه حیوانات «شیر» توهین و بی حرمتی به اموات مسلمان است

به گزارش کرونا فارس از بهمئی؛ نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد. صلواتی به محورهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: ماه رمضان فرصتی بی نظیر برای ذکر الهی و رهایی از بلای بزرگ غفلت و قرار گرفتن در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90175
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کرونا :

نصب مجسمه حیوانات «شیر» توهین و بی حرمتی به اموات مسلمان است

به گزارش کرونا فارس از بهمئی؛ نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

صلواتی به محورهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: ماه رمضان فرصتی بی نظیر برای ذکر الهی و رهایی از بلای بزرگ غفلت و قرار گرفتن در معرض انواع رحمت و هدایت الهی است ذکر پروردگار در ادای وظایف سنگین آثار مثبتی دارد خدمت به خلق الله و پیشبرد اهداف الهی معنای حقیقی خدمت به خداوند است.

وی بیان کرد: در بحث اقتصادی شعار امسال را شعاری بسیار مهم و حساس دانستند اولویت همه ی مسئولان و دستگاه ها را شعار سال قرار دادند و الزامات عملی شدن شعار سال را بیان نمودند ۱) همکاری حقیقی و گسترده ی سه قوه  ۲) پیگیری تصمیات تا رسیدن به نتیجه ۳) ثبات در سیاست ها و تصمیات اقتصادی ۴) مشارکت دادن مردم ۵) دانش بنیان کردن اقتصاد ملی ۶) اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه چند توصیه نیز بعد از تشریح الزامات سال داشتند گفت:  مبارزه جدی و بدون رودربایستی با هرگونه فساد، انظباط مالی، صرفه جویی،  تعیین و تنظیم رابطه منطقی شرکت‌های بزرگ دولتی با دولت همچنین ایشان در بیان نشانه‌های تضعیف جبهه ضدّ ایران در نظم جدید جهان آینده فرمودند یکی از مهمترین مخالفان ایران در دنیا آمریکا است که واقعیات نشان می‌دهد آمریکای اوباما از آمریکای بوش، و آمریکای ترامپ از آمریکای اوباما، و آمریکای این آقا از آمریکای ترامپ ضعیف‌تر است.

حجت الاسلام صلواتی افزود: رهبری در همین زمینه یادآور شدند که دو قطبی ایجاد شده در انتخابات دو سه سال قبل آمریکا هنوز با شدت وجود دارد، آمریکا بحران رژیم صهیونیستی را نتوانسته حل کند، آمریکا اعلام کرده بود که قصد ایجاد جبهه متحد عربی بر ضدّ ایران را دارد اما امروز بر عکس آنچه می‌خواست اتفاق افتاده .

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: جنگ اوکراین باعث فاصله بین اروپا و آمریکا شد در واقع کتک جنگ را آنها می‌خورند اما سودش را آمریکا می‌برد.

فروش ۹۰۰۰ تن ذرت کهگیلویه و بویراحمد در بورس/ فعالیت 221 مزرعه پرورش ماهی در استان
دنبال کنید

وی گفت: ایشان در خصوص رژیم صهیونیستی یعنی دشمن دیگر جمهوری اسلامی نیز با اشاره به اینکه این رژیم در طول عمر ۷۵ ساله خود هرگز دچار گرفتاری‌های هولناکی مانند امروز نبوده است ائتلاف‌های حزبی در آن، شکل‌نگرفته، متلاشی می‌شوند، دو قطبی شدیدی در سراسر رژیم جعلی وجود دارد مهاجرت مردم اسرائیل هشدارهای پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در تبیین الزام شرعی و قانونی حجاب فرمودند در مسئله پوشش، حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی، و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی ایشان با تأکید بر اینکه بسیاری از کسانی که کشف حجاب می‌کنند از پشت پرده تحریک به این کار یعنی دستگاههای جاسوسی دشمن، مطلع نیستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: درمورد شعار سال که ریشه تورم در ایران چیست؟ ما یک ابر تورم مستمر و مزمن در کشور داریم در طول چهار دهه گذشته منشا خلق نقدینگی در کشور است  عامل ایجاد این نقدینگی نیز کسری بوده که در دولت های مختلف با استقراض از بانک مرکزی سرعت میگیرد در واقع انظباط مالی نداشتن دولت ها عامل اصلی رشد نقدینگی در کشور است. 

وی گفت: ما یک تورم حاد و شدید نیز داریم که محصول جهش نرخ ارز است که تحریم ها و ناتوانی کشور در تامین ارز مورد نیاز باعث کاهش ارزش پول ملی و وقوع تورم حاد و جدی در جامعه میشود در تورم مزمن راه این است که انظباط مالی و کاهش کسری بودجه اولویت قرار بگیرد .

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: در تورم حاد استفاده از ارزهای محلی در مبادلات، توسعه محصولات تحریم ناپذیر برای خام فروشی و مدیریت تقاضای ارز باید در دستور کار قرار گیرد. 

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت: دادگاه لاهه به عنوان رکن قضایی سازمان ملل در یک دعوایی میان ایران و آمریکا حق را به ایران داد و به نفع تهران حکم داد این پرونده با موضوع برخی دارایی های مسدود شده ایران در آمریکا بود که این دادگاه به نفع ایران حکم داد این یک پیروزی اقتدار حقوقی و اثبات حقانیت ایران در اوج مظلومیت بود و در واقع نمایش قدرت ایران بود.

«دلیر» روستای بدون زباله/ مدیریت پسماند به دست اهالی روستا
دنبال کنید

حجت الاسلام صلواتی افزود: دادگاه ترامپ را داشتیم نمایش رسوایی سردمداران تمدن غربی است شخصیت اول بزرگ ترین قدرت دنیا دارای آلودگی های اخلاقی و رسوایی جنسی است این نشان انحطاط تمدن غرب و افول موریانه ها است بازنده جنگ اوکراین اروپا است آنها با تبعیت محض از سیاست آمریکا خودشان را نابود میکنندورشکستگی بانک های آمریکایی و قاره سبز نشانه ای از این امر است.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت: ما در آستانه شب قدر هستیم  بهتر از هزار ماه است حدود ۸۴ سال شبی که خداوند متعال اراده کرده است ثواب های ۸۴ سال را یک شبه به انسان بدهند شب قدر قلب ماه رمضان است ما یک شب قدر به یاد خدا باشیم او ۸۴ سال به یاد ما است.

حجت الاسلام صلواتی بیان داشت: ظرفیت ماه رمضان در رساندن انسان ها به مقام قرب الهی از دیگر زمان ها و مکان ها بیشتر و با فضیلت تر و با اهمیت تر است. 

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: در مورد اموات است متاسفانه ما به فکر ظاهر و بیرون قبرها هستیم و به درون قبرها توجه نداریم عرصه ظاهر قبرها در بعضی از قبرستانها عرصه فخرفروشی و ثروت و نمایش گذاشت است. 

وی گفت: سنگ قبرهای ده میلیونی بارگاه های آنچنانی، اخیرا نیز پای مجسمه حیوانات به قبرستان باز شده است روی قبرها مجسمه و عکس شیر نصب میکنند این کارها بیهوده و بی ارزش و اسراف است و بدانید بی حرمتی به صاحب قبر است مسلمان حرمت دارد.

حجت الاسلام صلواتی در پایان گفت: نصب مجسمه حیوانات توهین و بی حرمتی به مسلمان است برای امواتتان حرمت قائل باشید اهالی قبرستان زنده اند مردگان با صدای خواننده ها اذیت میشوند قبرستان جای دعا و قرآن خواندن است قبرستان جای عبرت پذیری است سنت های غلط و جاهلی را کنار بگذارید به فکر مردگان باشید.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi