سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آغاز ویژه برنامه‌های قرآنی ارشاد کهگیلویه و بویراحمد/ حضور سفیرانه کریمه اهل بیت و اجرای همایش زیست عفیفانه

غاز ویژه برنامه های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سفیران کریمه اهل بیت از قم در استان/همایش تبیینی زیست عفیفانه درفرهنگ ایران اسلامی بامحوریت فرهنگ عشایری به گزارش کرونا از یاسوج محفل انس با قرآن با تلاوت آیات روحبخش و وحیانی کلام الله مجید و مولودی خوانی میلاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90157
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

آغاز ویژه برنامه‌های قرآنی ارشاد کهگیلویه و بویراحمد/ حضور سفیرانه کریمه اهل بیت و اجرای همایش زیست عفیفانه

غاز ویژه برنامه های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سفیران کریمه اهل بیت از قم در استان/همایش تبیینی زیست عفیفانه درفرهنگ ایران اسلامی بامحوریت فرهنگ عشایری

به گزارش کرونا از یاسوج محفل انس با قرآن با تلاوت آیات روحبخش و وحیانی کلام الله مجید و مولودی خوانی میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مصلای امام هادی شهر تاوه شهرستان دنا برگزار شد.

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در سرآغاز سال جدید خورشیدی محفل انس با قرآن کریم در مصلای امام هادی شهر پاتاوه با حضور مسئولین شهرستانی و استانی و سخنرانی حجه الاسلام سیادت با موضوع زیست عفیفانه برگزار شد. 

امام جمعه شهر پاتاوه با تبریک میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) و آغاز سال جدید ، گفت: تلفیق بهار قرآن با بهار طبیعت  اوقات مبارکی و فرخنده ای هست که مومنان توفیق درک آن را یافته اند. سیادت به مساله حجاب و پوشش نیز اشاره داشت و گفت : مومنان باید در برابر بیگانه و نامحرم رعایت حجاب و عفت و تقوا را بنمایند تا انسجام ، استحکام  و گرمی خانواده بیشتر شود.

آغاز ویژه برنامه‌های قرآنی ارشاد کهگیلویه و بویراحمد/ حضور سفیرانه کریمه اهل بیت و اجرای همایش زیست عفیفانه 3

وی در پایان از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی به برنامه های قرآنی تقدیر وتشکر کرد.

 خوب پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،ضمن اظهار خوشحالی از برگزاری این محفل قرانی ، به برنامه های گسترده فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت برپایی محافل قرانی در سراسر استان اشاره کردند و به اهتمام حوزه فرهنگ و هنر برای رشد و بالندگی ایمانی جامعه پرداختند و از حضور استاد علم خواه و قاریان نوجوان که از قم به استان سفرکردند تقدیر و تشکر کرد.

هشدار! احتمال اوج‌گیری مجدد کرونا در کهگیلویه
دنبال کنید

صفادوست بخشدار پاتاوه نیز ضمن خوشامد گویی به قاریان  و مسئولان حاضر در جلسه و تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دنا جهت برپایی این محفل قرآنی به ظرفیت بخش پاتاوه در استقبال از محافل دینی اشاره کرد و خواهان استمرار این برنامه ها در بخش پاتاوه شد.

در ادامه برنامه، قاریان برجسته کشوری اعزامی از قم  به اجرای برنامه پرداختند که بسیار مورد استقبال حضار قرار گرفت.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi