چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار به کشتارگاه‌های متخلف/جریمه سنگین یک کشتارگاه مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برخورد با متخلفان در استان گفت: با امتناع کنندگان از عرضه کالا با هدف بالا بردن قیمت برخورد تعزیراتی خواهد شد و با سرعت و جدیت به پرونده آنها رسیدگی می‌شود. وی با توجه به نیاز بازار و ضرورت و توزیع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90136
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

کرونا :

هشدار به کشتارگاه‌های متخلف/جریمه سنگین یک کشتارگاه مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برخورد با متخلفان در استان گفت: با امتناع کنندگان از عرضه کالا با هدف بالا بردن قیمت برخورد تعزیراتی خواهد شد و با سرعت و جدیت به پرونده آنها رسیدگی می‌شود.

وی با توجه به نیاز بازار و ضرورت و توزیع مرغ به مردم بیان داشت: در ماه مبارک رمضان هرگونه امتناع مرغداران و کشتارگاه‌ها از عرضه کالا و خدمات به مثابه احتکار است و جریمه های سنگین در انتظار آنهاست و خود را قربانی یکدیگر نکنند.

مدیرکل تعزیرات در ادامه گفت: یکی از کشتارگاه‌های مرغ در ایام تعطیلات نوروزی از عرضه کالا و خدمات به قصد گران‌فروشی امتناع کرد که با حضور میدانی مدیرکل تعزیرات  و بازرسین سازمان جهاد و صدا وسیما،  پس از احراز تخلف پرونده برای کشتارگاه مزبور تشکیل گردید.

وی اظهار داشت: شعبه مرجوع الیه پس از بررسی کشتارگاه مذکور را علاوه بر نصب بنر به عنوان متخلف به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi