جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چند نکته در خصوص مدیریت گردشگری شهر توریستی سیسخت

به گزارش کرونا از سی سخت، شهر توریستی و گردشگرپذیر سی سخت، همه ساله در تعطیلات نوروز پذیرای مسافران  و گردشگرانی از سراسر کشور است که به این شهر زیبا و توریستی سفر می‌کنند ولی همواره  اغلب گردشگران  از نبود امکانات گردشگری به دلیل ضعف مدیریت گردشگری گلایه دارند و تا کنون هم مدیران کل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89728
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

چند نکته در خصوص مدیریت گردشگری شهر توریستی سیسخت

به گزارش کرونا از سی سخت، شهر توریستی و گردشگرپذیر سی سخت، همه ساله در تعطیلات نوروز پذیرای مسافران  و گردشگرانی از سراسر کشور است که به این شهر زیبا و توریستی سفر می‌کنند ولی همواره  اغلب گردشگران  از نبود امکانات گردشگری به دلیل ضعف مدیریت گردشگری گلایه دارند و تا کنون هم مدیران کل گردشگری استان از سالها پیش تا به امروز پاسخگوی این مشکل اساسی نبوده اند که جای بسی تأسف است.

تا قبل از ویروس کرونا همه ساله ستاد استقبال از میهمان نوروزی در ورودی شهر سی سخت با شکوه هرچه تمام تر برپا می شد و با نصب سیاده چادر و غرفه های سوغات محلی و صنایع دستی از گردشگران پذیرایی می شد ولی متاسفانه نوروز ۱۴۰۱ و نوروز امسال این ستاد در پر گردشگرترین شهر جنوب کشو بر پا نشد و مسافران سر در گم وارد شهر می شوند.

نکته خیلی بحث برانگیز این  است که در دوهفته اخیر چند جلسه در رابطه با ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در محل فرمانداری دنا برگزار شد و مصوب شد که ستاد استقبال ممیهمانان نوروزی و گردشگران در ورودی شهر سی سخت برپا گردد ولی متاسفانه این امر محقق نشد.

خبرنگار فارس در سی سخت برای روشن شدن موضوع چندین تماس با مدیرکل گردشگری استان،مسئول روابط عمومی اداره کل گردشگری و دیگر مسئولین گردشگری داشته است ولی متاسفانه هیچ کدام حاضر به پاسخگویی نشدند.

همه ساله در ایام نوروز در شهرهای مختلف کشور  اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و  گردشگری آن شهر با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات بومی و محلی به استقبال مسافران  و گردشگران می‌رود که متاسفانه میراث فرهنگی شهرستان دنا حتی حاضر به نصب بنری جهت خوش آمد گویی به گردشگران هم نشده است چه برسد به استقرار ستاد استقبال.

یادواره شهدای حماسه 21 دی لالی برگزار می‌شود
دنبال کنید

یکی از اولین و ابتدایی ترین اقدامات میراث فرهنگی و گردشگری در هر شهری برپایی ستاد استقبال از مسافران در ایام نوروز است که خبری از آن در سی سخت نیست و شنیده ها حاکی از آن است که این ستاد استقبال در منطقه بهرام بیگی برپا شده است.

شهر توریستی سی سخت به شدت هر چه تمام تر مورد بی توجهی مسئولین گردشگری و دیگر مسئولین قرار گرفته  است و با این سهل انگاری روز به روز در حال ضربه زدن به صنعت گردشکری این شهر که تنها راه امرار و معاش مردم سی سخت هست می باشند.

منطقه خاریدون، کوه گل وچشمه میشی شهر توریستی سی سخت در حالی مورد بی مهری مسئولین استانی و مسئولین گردشگری هست که از ماه اردیبهشت همه این مسئولین برای تفریح و خوشگذرانی دست به دامان همین طبیعت و مردم سی سخت می شوند ولی متاسفانه حاضر نیستند قدمی برای توسعه صنعت گردشگری و توریسم این شهر پرآوازه و گردشگر پذیر شوند که جای بسی ناامیدی و تأمل است. 

پایان پیام/

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi