جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی مهر در آینده نزدیک

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس گفت: در جریان بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از حوزه انتخابیه مصوب شد؛ نواقص درمانگاه موقت شهر مهر ظرف مدت کوتاهی برطرف شود و این درمانگاه نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی مهر در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با دعوت سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در صدر هیأتی عالی‌رتبه متشکل از معاونان و مدیران ارشد این سازمان به جنوب فارس سفر کرد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس درباره جزییات این سفر یک ‌روزه گفت: میرهاشم موسوی و هیأت همراه ابتدا با حضور در شهرستان مهر از مرکز درمانی استیجاری تأمین اجتماعی بازدید کرده و سپس در جریان آخرین پیشرفت مرکز درمانی درحال ساخت تأمین‌ اجتماعی مهر قرار گرفتند.

موسوی ادامه داد: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی سپس عازم شهرستان لامرد شد و ضمن بازدید از پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی امام رضا(ع)، استخر‌ کارگری این شهرستان و نیز اداره تأمین اجتماعی لامرد، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از پروژه‌های مهم حوزه صنعت و انرژی جنوب کشور ازجمله کارخانه آلومینیوم لامرد، نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیرانرژی و پتروشیمی درحال احداث ستاره هرمز بازدید کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به برخی مصوبات این سفر افزود: با توجه به استقرار منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد با پیش‌بینی تولید ده‌ها میلیون تن آلومینیوم، فولاد، سیمان، پتروشیمی و… و افزایش قابل توجه افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی به دلیل ایجاد هزاران فرصت شغلی از یکسو، همچنین آغاز بکار عملیات اجرایی پروژه بزرگ شهر جدید تابناک با ظرفیت ۵۴ هزار نفر جمعیت در جوار شهر لامرد ازسوی دیگر و با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های قبلی اینجانب و دستورات مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی در جریان این مکاتبات، مقررشد؛ موضوع صدور مجوز احداث این بیمارستان با رویکرد مثبت بررسی شده و تعیین تکلیف شود.

تکمیل کریدور شمال - جنوب منجر به افزایش توان صادراتی می شود
دنبال کنید

موسوی درباره آخرین وضعیت ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی مهر نیز افزود: خوشبختانه در سفر مقام عالی سازمان تأمین اجتماعی مقررشد؛ ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی شهر مهر که اکنون در حال ساخت است، تا هفته تأمین اجتماعی سال آینده (تیرماه ۱۴۰۲) تکمیل و راه‌اندازی شود، همچنین مصوب شد؛ نواقص درمانگاه موقت شهر مهر که در مکان استیجاری تدارک دیده شده، ظرف مدت کوتاهی برطرف شود و این درمانگاه نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به دستورات صادره در هامش مکاتبات پیشین اینجانب درخصوص تأمین تجهیزات درمانگاه پلیکلینیک امام رضا(ع) شهر لامرد، مقررشد؛ ضمن دو شیفته شدن این درمانگاه تا یک ماه آینده، تجهیزات جدیدی به این درمانگاه تخصیص یافته و جهت تکمیل پانسیون‌های درمانگاه تأمین اجتماعی لامرد نیز اعتباراتی به این پروژه اختصاص یابد.

یادآور می‌شود؛ در این سفر جواهری عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی کشور، ستوده‌خو معاون بیمه‌ای این سازمان، اسفندیاری معاون فرهنگی و استان‌ها، اسلامی معاون درمان و ضابطی مدیرکل پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی کشور، شجاعت مدیرکل درمان استان فارس، کشاورز مدیرکل تأمین‌ اجتماعی استان، مقام عالی این سازمان و نماینده لامرد و مهر در مجلس را همراهی می‌کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi