جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اقامت تحصیلی از طریق ویزا کاری کانادا چگونه انجام می شود؟

اقامت تحصیلی از طریق ویزا کاری کانادا چگونه انجام می شود؟   ویزا کاری کانادا یکی از محبوب ترین ویزا ها در میان مهاجران به کانادا است. برخی دیگر هم از طریق اقامت تحصیلی اقدام می کنند که در این راه، باید یکسری آزمون ها مانند آزمون دولینگو را به دانشگاه مقصد ارائه دهند. با ما همراه باشید. ویزا کاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87968
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

کرونا :

اقامت تحصیلی از طریق ویزا کاری کانادا چگونه انجام می شود؟

اقامت تحصیلی از طریق ویزا کاری کانادا چگونه انجام می شود؟

 

ویزا کاری کانادا یکی از محبوب ترین ویزا ها در میان مهاجران به کانادا است. برخی دیگر هم از طریق اقامت تحصیلی اقدام می کنند که در این راه، باید یکسری آزمون ها مانند آزمون دولینگو را به دانشگاه مقصد ارائه دهند. با ما همراه باشید.

اقامت تحصیلی از طریق ویزا کاری کانادا چگونه انجام می شود؟ 4

ویزا کاری کانادا

ویزای استارت‌آپ برای تشویق کارآفرینان با ایده‌های قوی برای سرمایه‌گذاری‌های تجاری جدید ایجاد شده است تا از سرمایه‌گذاران کانادایی برای سرمایه‌گذاری تجاری خود حمایت مالی دریافت کنند و بر اساس سرمایه‌گذاری تجاری بالقوه خود برای اقامت دائم در کانادا درخواست دهند.

ویزای استارت آپ

ویزای استارت آپ متقاضی را با یک سازمان بخش خصوصی با تجربه در کار با کسب و کارهای نوپا مرتبط می کند. سازمان تعیین شده باید از سرمایه گذاری تجاری حمایت کند و حداقل سرمایه گذاری ۲۰۰,۰۰۰ دلار کانادا (از یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر کانادایی) یا ۷۵,۰۰۰ دلار کانادا (از یک گروه سرمایه گذار فرشته کانادایی تعیین شده) ارائه کند. از طرف دیگر، متقاضی باید در برنامه انکوباتور کسب و کار کانادا با یک سازمان مشخص پذیرفته شود.

علاوه بر پشتیبانی یک سازمان تعیین شده، متقاضی باید شرایط واجد شرایط بودن مهاجرت به کانادا برای تحصیل، توانایی زبان و بودجه اسکان را نیز داشته باشد.

دسته خوداشتغال

رده خوداشتغالی کانادا برای متقاضیانی است که تجربه خاصی در زمینه فرهنگی یا ورزشی دارند. متقاضیان باید قصد و توانایی خوداشتغالی در کانادا را داشته باشند.

فعالیت های فرهنگی ورزشی

متقاضیان باید بتوانند نشان دهند که سهم قابل توجهی در زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا خواهند داشت. این تجربه به عنوان مشارکت در سطح کلاس جهانی در فعالیت های فرهنگی یا دو و میدانی تعریف می شود. حداقل نیاز مالی برای این دسته وجود ندارد، اما متقاضیان باید بتوانند نشان دهند که بودجه کافی برای ایجاد فرصت شغلی برای خود و حمایت از اعضای خانواده خود دارند.

اقامت تحصیلی

چگونه در دانشگاه ایالات متحده پذیرش بگیریم؟

اولین قدم، پذیرش در رشته مورد علاقه خود در یک دانشگاه معتبر است. به شما توصیه می کنیم برای بهره مندی از مزایای بورسیه تحصیلی و معافیت از هزینه، زودتر اقدام کنید. دو فصل اصلی پذیرش دانشگاه های ایالات متحده وجود دارد. سپتامبر (یا پاییز) و ژانویه (یا بهار). فصل پذیرش اصلی برای دوره های برتر در ایالات متحده سپتامبر است، در حالی که فصل دریافت جزئی ژانویه است که برای تعداد نسبتاً کمی از دوره ها در نظر گرفته شده است.

وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی شد/ کاهش ۶۶ درصدی سطح تراز
دنبال کنید

اخذ پذیرش را می توان به مراحل زمانی زیر تقسیم کرد:

  • کالج‌ها و دوره‌های مربوطه را جستجو کنید که مورد علاقه شما هستند.
  • با این دانشگاه ها تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات به وب سایت ها مراجعه کنید.
  • تصمیم بگیرید که برای کدام دانشگاه می خواهید درخواست دهید و معیارهای پذیرش آنها را بررسی کنید. برای تخمین شانس خود می توانید از پیش بینی کننده اعتراف GyanDhan استفاده کنید.
  • در آزمون های ورودی مانند SAT، GMAT، GRE، TOEFL، IELTS شرکت کنید.
  • SOPs (بیانات هدف) بنویسید و LORs (نامه های توصیه) بخواهید.
  • برای کالج هایی که متناسب با علایق شما هستند درخواست دهید. شما باید مدارک خاصی را همراه با درخواست خود ارسال کنید، مانند کپی های تایید شده از برگه های نمره، رزومه، سایر گواهی ها/موفقیت ها در سطح ایالتی و ملی و فعالیت های فوق برنامه.

و اکنون پس از اخذ پذیرش، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

چگونه ویزای تحصیلی آمریکا را دریافت کنیم؟

پس از گرفتن پذیرش، قدم بعدی شما در گرفتن موفقیت آمیز ویزای دانشجویی است. اگر می خواهید در یک دانشگاه یا کالج در ایالات متحده تحصیل کنید، معمولاً به ویزای دانشجویی به نام ویزای “F1” نیاز دارید.

برای رسیدن به این هدف باید مدارک زیر را به کنسولگری ایالات متحده ارسال کنید:

  • پاسپورت معتبر – پاسپورت شما باید حداقل شش ماه پس از مدت اقامت شما در ایالات متحده معتبر باشد.
  • درخواست ویزای غیر مهاجرتی، از جمله رسید پرداخت هزینه درخواست، همانطور که باید قبل از مصاحبه پرداخت کنید.
  • گواهی صلاحیت برای وضعیت دانشجویی غیرمهاجر (F-1) – مدرسه شما پس از وارد کردن اطلاعات شما در پایگاه داده SEVIS، فرم I-20 ایجاد شده توسط سیستم دانشجویی و تبادل بازدیدکننده (SEVIS) را برای شما ارسال می کند. شما و مسئول مدرسه تان باید فرم I-20 را امضا کنید. این فرم نشان دهنده توانایی شما در پرداخت هزینه تحصیل در سال اول است. شما می توانید از وام تحصیلی برای ارائه مدارک مشابه استفاده کنید.
مهاباد دیشب چه خبر بود؟/بازداشت بسیاری از صحنه‌گردانان آشوب اخیر
دنبال کنید

ما در آقای اپلای خوشحال خواهیم شد که وام تحصیلی شما را تسهیل کنیم. می‌توانید با درخواست اینجا، پیشنهاد خود را دریافت کنید و وضعیت خود را با یک متخصص وام آموزشی در میان بگذارید.

اقامت تحصیلی از طریق ویزا کاری کانادا چگونه انجام می شود؟ 5

آزمون دولینگو

آزمون انگلیسی دولینگو یک ابزار مهارت زبان مدرن است که برای دانشجویان و موسسات بین المللی امروزی طراحی شده است. این یک نمره مهارت انگلیسی، مصاحبه ویدیویی و نمونه نوشتن را در یک تجربه آزمایشی در دسترس، کارآمد و ایمن ارائه می دهد.

شرط مهارت زبان انگلیسی

از آزمون انگلیسی دولینگو به عنوان جایگزینی برای سایر آزمون‌های مهارت استاندارد استفاده کنید. نمرات با نمرات تافل و آیلتس بسیار مرتبط است و نتایج در عرض ۴۸ ساعت در دسترس است.

سرویس مصاحبه

پاسخ های بداهه متقاضیان به سوالات مصاحبه تصادفی که با توانایی آنها مرتبط است را بررسی کنید. این خدمات بسیار ارزان تر از خدمات مصاحبه سنتی هستند، اما به همان اندازه آشکار هستند.

آزمون تعیین سطح

توانایی زبان قبل از ورود را با نمرات تایید شده که از قرار دادن دوره یا خدمات پشتیبانی خبر می دهد، ارزیابی کنید.

بر اساس تقاضا

نتایج آزمون انگلیسی دولینگو را از متقاضیانی درخواست کنید که فاقد سایر آزمون‌های مهارتی هستند، نمرات مرزی دارند یا اطلاعات بیشتری در مورد آن می‌خواهید – همه اینها بدون تغییر شرایط پذیرش رسمی.

آقای اپلای

اگر مشتاق هب مطالعه بیشتر این موارد هستید، پیشنهاد ما این است تا به وب سایت sirapply.com مراجعه کنید و از خدمات آنها در این زمینه نیز بهره مند شوید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi