جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟ قطعاً شما هم می‌دانید که خرید جهیزیه عروس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر که بگوییم برای یک طرف به گزافه گفته‌ایم! قطعاً هم عروس خانم‌ها و هم آقا دامادها دوست دارند، این قسمت از زندگی پرفراز و نشیب آن‌ها به بهترین نحو ممکن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87962
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

کرونا :

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟

قطعاً شما هم می‌دانید که خرید جهیزیه عروس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر که بگوییم برای یک طرف به گزافه گفته‌ایم! قطعاً هم عروس خانم‌ها و هم آقا دامادها دوست دارند، این قسمت از زندگی پرفراز و نشیب آن‌ها به بهترین نحو ممکن رقم خورد. از آنجا که خرید جهیزیه پرخرج‌ترین و هزینه‌برترین قسمت از تدارکات عروسی است باید اطلاعات جامع و کاملی از آنچه که در بازار رقم می‌خورد داشته باشید‌. آیا هم‌اکنون می‌توانیم به شرایط حاکم بر بازار اعتماد نموده و در راستای خرید جهیزیه اقدام کنیم؟ این یکی از مهم‌ترین سؤالات شما است که در هر بازهٔ زمانی امکان مطرح شدن آن وجود داشته و به دنبال پاسخ آن هستید. جهتِ کسبِ اطلاعات بیشتر با ما در ادامهٔ متن همراه باشید.

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟ 4

آیا در بازار رکود حاکم است؟

شما هم این موضوع را می‌دانید؟ با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران در نظر گرفته شده است گویی ورود لوازم خانگی و بسیاری از کالاها به ایران سد گردیده است. در این هنگام تولیدکنندگان ایرانی جهت آسودگی خیال شما تلاش خود را در این عرصه بیشتر کرده و بر تنوعِ سبد محصولات خود افزودند. ولی چرا رکود کمی بر بازار رخنه کرده است! مگر تازه عروس و دامادها قصد ندارند شروع زندگی خود را به بهترین نحو پیش ببرند!

نگران قیمت‌ها نباشید و به برندهای ایرانی توجه کنید!

اکنون که شما در حال مطالعه این مطلب از ما هستید، قطعاً در شرف ازدواج بوده و می‌خواهید بدانید که آیا می‌شود با توجه به شرایط حاکم بر بازار لوازم خانگی در راستای خرید جهیزیه اقدام کرد! بلی، چرا نمی‌شود چنین کاری کرد. در انتظار کاهش قیمت‌ها از جانب تولیدکنندگان و فروشندگان نباشید. در واقع قیمت‌ها در سایهٔ حق‌الزحمه کارکنان، قیمت مواد اوّلیه، بسیاری از عوامل دیگر چون هزینه گمرک و عوارض یا مالیات و… تعیین می‌شود. پس چگونه می‌توانیم از تولیدکننده بخواهیم در راستای کاهش قیمت‌ لوازم تولیدی از جانب خود اقدام کند؟

دعا افزایش مشتری و افزایش فروش و جذب مشتری
دنبال کنید

اهمیت امنیت اقتصادی و اجتماعی در خرید لوازم خانگی

امنیت اقتصادی و اجتماعی جزئی لاینفک از ضروریات یک جامعه به شمار می‌رود که طی سالیان اخیر رهبر معظم انقلاب بدان‌ها توجه بسیاری داشته است. این در حالی می‌باشد‌ که طی چند ماه اخیر با وجود ناآرامی‌ها و اغتشاشات بازار لوازم خانگی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شد و با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. البته که ما باید در مقابل این مشکلات ایستاده و نگذاریم تولیدات داخلی ما با مشکلات بیشتر از این موارد مواجه شود.

محصول ایرانی بخریم یا خارجی؟

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟ 5

وقتی نام محصول خارجی می‌آید، همه ما ناخودآگاه تصور می‌کنیم که محصولات خارجی بسیار باکیفیت بوده و تفاوت بسیار زیادی با محصولات ایرانی دارند. با خروج کالاهای خارجی درون بازار، تقاضا برای خرید محصولات ایرانی چندین برابر شد. این استقبال باعث شد تا شرکت‌های تولید کننده محصولاتشان را با کیفیت بهتری روانه بازار کنند. در حال حاضر خرید محصول ایرانی توصیه خواهد شد؛ زیرا محصولات خارجی درون کشورمان خدمات پس از فروش نداشته و در صورت بروز مشکل باید هزینه‌های بسیار زیادی را جهت تعمیر آن خرج کنید.

از طرفی دیگر، محصولات حال حاضر کشورمان از بهترین متریال روز دنیا ساخته شده‌اند که تفاوت چندانی با محصولات برند خارجی ندارد. همچنین خدمات محصولات ایرانی باعث شده تا مشتریان خیالشان از خرید لوازم خانگی ایرانی راحت باشد.

محصولات باکیفیت را از کدام فروشگاه بخریم؟

قطعا همه ما در این آشفته بازار، به دنبال فروشگاهی هستیم که علاوه بر ثبات قیمت، بهترین نرخ را به مشتریان گرامی ارائه دهد. در وهله اول شاید کمی به دور از ذهن بنظر برسد؛ اما اینچنین نیست. خوشبختانه برخی از فروشگاه‌های معتبر کشورمان در راه شکست قیمت‌ها قدم برداشته و سعی نموده‌اند بهترین قیمت لوازم خانگی را ارائه دهند. یکی از آن‌ها، فروشگاه اینترنتی افشین کالا نام دارد. این فروشگاه محصولات زیادی را به مشتریان گرامی عرضه کرده و با کاهش سود خود نیز سعی در حفظ بهترین قیمت‌ها داشته است.

پیروزی شیرین والیبال نشسته نفت و گاز گچساران مقابل شهرداری ارومیه
دنبال کنید

چرا افشین کالا بهترین انتخاب برای خرید لوازم خانگی است؟

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟

شرایط بازار لوازم خانگی و جهیزیه این روزها چطور است؟

قطعا از خودتان این سوال را می‌پرسید که چرا افشین کالا را به شما معرفی کردیم. در این راستا باید بگوییم که با تحقیقات ماهانه، توانستیم یک فروشگاه معتبر، با پشتیبانی و قیمت بسیار عالی را به شما معرفی کنیم. علاوه بر آن، این فروشگاه به قدری لوازم خانگی دارد که تمام نیاز‌های مشتریان را برطرف خواهد کرد.

محصولات این فروشگاه عبارت‌اند از: یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، تلویزیون، اسپیکر، بخاری، آبمیوه گیر، اسپرسوساز، چرخ گوشت، همزن، غذاساز، خردکن، اجاق گاز و غیره. هزاران محصول با بهترین قمیت در این فروشگاه به مشتریان گرامی عرضه خواهد شد.

افشین کالا معتبر است؟

پاسخ به این سوال را با یقین خواهیم گفت، بله. این فروشگاه دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که شماره صنفی خود را نیز در این مجوز ثبت کرده است. علاوه بر آن، پشتیبانی ۲۴ ساعته این فروشگاه مهر تاییدی بر اعتبار آن خواهد بود. افشین کالا از سال ۱۳۹۱ به صورت حضوری فعالیت خود را در حوزه لوازم خانگی آغاز کرد و در سال ۱۴۰۰ پا به دنیای بزرگ اینترنت گذاشت. افشین کالا همانند فروشگاه حضوری، در دنیای اینترنت نیز موفق است.

هدف اصلی این فروشگاه شکست قیمت‌ها بوده و تاکنون سعی کرده است تا بهترین قیمت را به مشتریان گرامی عرضه کند. شعار این فروشگاه خرید لوازم خانگی، صوتی و تصویری با قیمت کارخانه است. جهت ارتباط با این فروشگاه می‌توانید به آدرس اینترنتی https://afshinkala.ir مراجعه نموده یا در موتور جست‌وجوگر گوگل عبارت *افشین کالا* را جست‌وجو کنید.

سخن آخر

در این محتوا با شرایط حاکم بر بازار لوازم خانگی و عوامل افت آن آشنا شدیم. علاوه بر آن بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی با نام افشین کالا را به شما معرفی کردیم تا محصولاتتان را با بهترین قیمت بازار تهیه کنید و لذت یک خرید مطمئن در کنار بهترین قیمت را بچشید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi