پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نهاد امامت جمعه دهدشت پیشگام در رفع مشکلات روستاها

به گزارش کرونا از کهگیلویه، چند سالی است که نهاد امامت جمعه دهدشت با حضور در روستاها ضمن بررسی مشکلات مردم، مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان را به روستاها کشانده و سعی در برطرف کردن مشکلات آن‌ها می‌کند. این‌بار روستای تل‌کوچک از بخش مرکزی دهدشت، مقصد امام جمعه دهدشت بود، حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در این سفر مسئولان دستگاه‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87778
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

نهاد امامت جمعه دهدشت پیشگام در رفع مشکلات روستاها

به گزارش کرونا از کهگیلویه، چند سالی است که نهاد امامت جمعه دهدشت با حضور در روستاها ضمن بررسی مشکلات مردم، مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان را به روستاها کشانده و سعی در برطرف کردن مشکلات آن‌ها می‌کند.

این‌بار روستای تل‌کوچک از بخش مرکزی دهدشت، مقصد امام جمعه دهدشت بود، حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در این سفر مسئولان دستگاه‌های بنیاد مسکن، آموزش وپرورش و اداره اوقاف را همراه خود به این روستا کشاند.

مردم روستا در این دیدار به بررسی مشکلات خود پرداختند، یکی از مشکلات آن‌ها بهسازی و آسفالت کوچه‌های این روستا بود که مدیر بنیاد مسکن قول داد اگر معارضات حل شود از تخصیصی که برای روستا می‌آید و آن‌چه در توان بنیاد مسکن است کار آسفالت کوچه‌های این روستا را انجام دهد.

دیگر خواسته مردم روستا، بازسازی مسجد روستا بود که اداره اوقاف قول سفیدکاری و ایزوگام مسجد را داد، هم‌چنین قرار شد مقرر شد که بحث حیاط مسجد در اسرع وقت در دستور کار قرار بگیرد.

مدرسه شهید پرهون این روستا دارای ۵۵ دانش‌آموز است که مشکلات جزئی کوچکی دارد و طی بازدید از این مدرسه، مدیر آموزش وپرورش قول داده در اسرع وقت شیشه‌های آن نصب و سایر مشکلات آن را بر‌طرف خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: قبل از انقلاب، توجهی به استان ما نمی‌شد اما به لطف نظام جمهوری اسلامی و برکت خون شهداء خدمات فراوانی به مناطق محروم صورت گرفت.

امام جمعه دهدشت افزود: عمده مشکلات روستای تل‌کوچک به معارضات محلی بر می‌گردد که باید مردم منطقه همراهی کنند تا کار انجام بگیرد.

کهگیلویه و بویراحمد یکپارچه آماده راهپیمایی روز قدس
دنبال کنید

وی بیان کرد: کار بازسازی مسجد روستا تا هفته آینده شروع خواهد شد و سایر مشکلات آن بررسی و رفع می‌شوند.

وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: مسئولانی که در این روستا ما را همراهی کردند هر کدام مشکلات حوزه خود را بررسی و نسبت به رفع آن‌ها قول مساعد دادند.

نهاد امامت جمعه دهدشت پیشگام در رفع مشکلات روستاها 5

نهاد امامت جمعه دهدشت پیشگام در رفع مشکلات روستاها 6

نهاد امامت جمعه دهدشت پیشگام در رفع مشکلات روستاها 7

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi