پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حسینی: دشمن از تسری انقلاب اسلامی به دنیا عصبانی است/ حماسه ۹ دی ثابت کرد دشمن توان مقابله با مردم را ندارد

 به گزارش کرونا از کرمان، سید محمد حسینی امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار ۹ دی در کرمان با اشاره به این که فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات آغاز شد اما هدف آن اصل نظام بود، اظهار کرد: اگر نگاهی به یک قرن اخیر در تاریخ کشور بیندازیم خواهیم دید که ایران هیچگاه مستعمره نبوده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86368
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

کرونا :

حسینی: دشمن از تسری انقلاب اسلامی به دنیا عصبانی است/ حماسه ۹ دی ثابت کرد دشمن توان مقابله با مردم را ندارد

 به گزارش کرونا از کرمان، سید محمد حسینی امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار ۹ دی در کرمان با اشاره به این که فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات آغاز شد اما هدف آن اصل نظام بود، اظهار کرد: اگر نگاهی به یک قرن اخیر در تاریخ کشور بیندازیم خواهیم دید که ایران هیچگاه مستعمره نبوده اما دشمنان جولان می‌دادند و مزدوران را بر سرنوشت مردم حاکم‌ می‌کردند؛ گاهی قیام‌های مردمی حرکات اعتراضی داشتند اما باز هم سرکوب می‌شدند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: منافع ایران همواره توسط غربی‌ها به غارت می‌رفت اما بعد از ۲۲ بهمن ۵۷؛ پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمد که سبب تحول در جای‌جای دنیا و حتی حیات خلوت آمریکا شد. از این رو آثار مبارزه با امپریالیسم در حال آشکارسازی است؛ پس طبیعی است دشمن عصبانی باشد چراکه قدرت‌نمایی نظام اسلامی در صحنه منطقه و جهانی این روزها جلوه ویژه‌ای دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا مردم ایران را ناامید کند، توضیح داد: دشمنان در فتنه اخیر به بهانه فوت یک خانم به تحریک مردم پرداختند اما به واقع هدف‌شان تجزیه و فروپاشی ایران بود.

وی ادامه داد: در سال ۸۸ عده‌ای جاه‌طلب که خود سال‌ها بر سر سفره انقلاب بودند مصالح ملی را نادیده گرفتند و به کشور آسیب زدند اما با تدبیر و روشنگری رهبر انقلاب و بصیرت مردمی بساط‌شان برچیده شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید تاریخ ترورها و جنایات دهه شصت توسط منافقین را برای جوانان شرح داده شود تا دشمن ذهن جونان را تسخیر نکند، بیان کرد: گرامیداشت ۹ دی نیز دارای چنین فلسفه‌ای است.

در بحث سلامت مردم با کسی شوخی نداریم/مدیران ناکارامد کنار برود
دنبال کنید

حسینی اظهار کرد: مردم همین‌ها هستند که پای نظام و کشور ایستادند همین مدافعان امنیت که مظلومانه در این اغتشاشات به جرم دفاع از مردم و نظام به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: در فتنه اخیر دشمنان و تکفیری‌ها دانش‌آموز، دانشجو‌، طلبه، زن، مرد، کودک و کهنسال را به شهادت رساندند و فریبکارانه این مسائل را به گردن نظام انداختند؛ افراد آموزش دیده با برنامه از قبل تعیین شده به گمان خود می‌خواستند کار نظام را تمام کنند اما نمی‌دانستند ملت ایران از این حوادث بسیار دیده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ دشمنان می‌خواستند به حرکت جهادی که در کشور ایجاد شده بود، ضربه بزنند چراکه همگرایی بین قوا به وجود آمده و همه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که در راس آن رئیس‌جمهوری با روحیه‌ی انقلابی وجود دارد.

حسینی ادامه داد: وقتی دشمن این موارد را می‌بیند می‌خواهد این حرکت جهادی را متوقف کند چرا که اگر وضع اقتصادی مردم بهبود پیدا کند رضایت عمومی افزایش می‌یابد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi