جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قفل بی‌تدبیری بر تنها مکان تفریحی و ورزشی جوانان سی‌سخت/چرا فقط استخر سی‌سخت تعطیل شد؟

به گزارش کرونا از سی سخت، تنها محل ورزش، تفریح و سرگرمی مردم شهر سی‌سخت دو هفته پیش بر اساس تصمیم های آنی و به یکباره  تعطیل شده است. شهر سی سخت با توجه به موقعیت جغرافیایی به علت ضعف زیرساخت های ورزش و گردشگری در فصل پاییز و زمستان عملا تفریح و گردش و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

قفل بی‌تدبیری بر تنها مکان تفریحی و ورزشی جوانان سی‌سخت/چرا فقط استخر سی‌سخت تعطیل شد؟

به گزارش کرونا از سی سخت، تنها محل ورزش، تفریح و سرگرمی مردم شهر سی‌سخت دو هفته پیش بر اساس تصمیم های آنی و به یکباره  تعطیل شده است.

شهر سی سخت با توجه به موقعیت جغرافیایی به علت ضعف زیرساخت های ورزش و گردشگری در فصل پاییز و زمستان عملا تفریح و گردش و سرگرمی برای جوانان وجود ندارد به جز چند سالن ورزشی که به علت بی تدبیری مسئولین ورزشی گاز آنها همیشه مشکل داشته و وسایل گرمایشی مجهزی ندارند.

تنها سرگرمی و تفریح جوانان و مردم شهر سی سخت استخر ورزش و جوانان است که چندی پیش به گفته مسئولین استانی اعلام کردند به علت افت فشار گاز  کلیه استخرها باید تعطیل شوند و این دستور شامل استخر سی سخت نیز شد.

ولی ظاهرا این قانون فقط در سی سخت اجرایی شده و طبق تحقیقات به عمل آمده در مرکز استان و استان های همجوار استخرهای شنا فعال هستند.

چند روز پیش احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ای عنوان کردند که مشکل افت فشار گاز در استان حل شده است که باید گفت جناب استاندار حال که افت فشار گاز در استان نداریم چرا باید تنها استخر شنای سی سخت تعطیل باشد و جـوانان و ورزشکاران این شهر در حسرت رفتن به استخر بمانند.

ورزشکاران شهر سی سخت از فرماندار دنا تقاضای وصل گاز تنها استخر شهر سی سخت را دارند چرا که در فصل زمستان هیچ سرگرمی و تفریحی ندارند.

شرکت گاز استان در این خصوص پاسخگو باشد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi