جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کرمی جایگزین کاکاوند در هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد/ شنیده‌ها از یک تغییر بزرگ مدیریتی در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، بالاخره بعد از گذشت بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد. به گزارش فارس؛ رضا کاکاوند مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به علی کرمی از نیروهای بومی با سابقه و با تجربه این استان داد که در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86094
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

کرمی جایگزین کاکاوند در هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد/ شنیده‌ها از یک تغییر بزرگ مدیریتی در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، بالاخره بعد از گذشت بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

به گزارش فارس؛ رضا کاکاوند مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به علی کرمی از نیروهای بومی با سابقه و با تجربه این استان داد که در پرونده کاری خود مسئولیت‌هایی همچون پیش بین، حراست و معاونت فعلی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشته است.

تغییرات در حالی به هواشناسی استان رسیده که برخی دیگر از مدیران دولت گذشته همچنان در استان کهگیلویه و بویراحمد و در این دولت مشغول به کار هستند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به مدیریت سازمان برنامه و بودجه استان و برخی دیگر از دستگاه های اداری همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و البته بسیاری از معاونین در پست‌های کلیدی اشاره کرد که همچنان در نوبت تغییر قرار دارند.

طی چند روز اخیر نیز تعدادی از معاونین سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کردند و شنیده‌ها حکایت از یک تغییر مدیریتی بزرگ در آینده در یاسوج دارد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi