جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آسفالت یا «گل‌مالی»؟/انتقاد امام جمعه یاسوج ازنظارت های ضعیف بر پروژه های شهری

به گزارش کرونا از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: نباید دیگران را کوچک و خوار بشماریم در قرآن آمده کسی که تقوی دارد با زبان و چشم و اشاره دست دیگران را مورد تمسخر قرار نمی‌دهد. وی گفت: زن و مرد مسلمان نباید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86017
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

کرونا :

آسفالت یا «گل‌مالی»؟/انتقاد امام جمعه یاسوج ازنظارت های ضعیف بر پروژه های شهری

به گزارش کرونا از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: نباید دیگران را کوچک و خوار بشماریم در قرآن آمده کسی که تقوی دارد با زبان و چشم و اشاره دست دیگران را مورد تمسخر قرار نمی‌دهد.

وی گفت: زن و مرد مسلمان نباید عیب مسلمان را بگوید و دیگران را با القاب زشت صدا کنند در قرآن آمده کسی که دیگران را مسخره کرد و با زبان و اشاره دیگران را مورد تمسخر قرار دهد باید توبه کند در دوره پیامبر چندین آیه در این خصوص آمده که شان نزول دارد و تبدیل به یک قانون برای ما شده است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه نباید ظن و گمان نادرست نسبت به دیگران داشته باشیم گفت: گاها بعضی ها می‌گویند ۷۰ درصد از مسئولان فاسد و یا دارای مشکل هستند که وقتی تحقیقی انجام می دهیم شاید این تعداد به ۷ درصد هم نرسد انسان باید به صورت تحقیقی در مورد دیگران اظهار نظر کند دشمنان هم می خواهند که ما نسبت به جمهوری اسلامی و مسئولان بدبین باشیم و این گونه به خواسته‌های خود برسند.

امام جمعه یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان به مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: میلاد حضرت مسیح را در پیش داریم همه مسلمانان و مسیحیان جهان برای آن حضرت احترام قائل هستند خداوند برای هدایت انسانها پیامبران را فرستاده که بعضی از آنها به مانند حضرت عیسی پیامبر اولولعزم بوده و برخی دیگر از پیامبران تبلیغی هستند حکم و فرمان پیامبران فرمان خدا است در حالی که حضرت عیسی مصدق و مبشر بوده یعنی هم پیامبران قبل از خود را تصدیق کرده و مسیحی واقعی کسی از که برای دین اسلام حرمت و احترام قائل باشند هم حضرت مسیح را بپذیرد و هم حضرت محمد را قبول داشته باشد نه اینکه بگوید من قبول ندارم.

ذبح دانش اندوزی در قتلگاه بی سوادی/ وقتی تب مدرک گرایی در قالب مادیات رنگ می بازد
دنبال کنید

وی گفت: آن چه که در قرآن آمده با آنچه که غربی‌ها امروز اعلام می کنند تفاوت دارد امروز ظالمان و جنایتکاران و خیانتکاران همه در جبهه غرب هستند هیچ اعتقادی به حضرت مسیح ندارند حضرت مسیح با این کارهای خلاف مخالف است.

حسینی در ادامه با اشاره به معرفی مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور ایران از سوی آمریکا گفت: این نشان دهنده افول و شکست آمریکاست آنها در ضعیف‌ترین موضع قرار دارند که یک فاسد به نام مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور این کشور معرفی می کنند کسی که ۱۷ هزار نفر را ترور کرد و در جبهه صدام علیه این ملت قرار داشت.

وی در ادامه خطبه دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه غربی‌ها به دنبال حاکم کردن فاسدترین افراد در این کشور به مانند رضاخان هستند گفت آنها در دوره‌ای قبول کردن میرزا کوچک خان را به عنوان حاکم ایران معرفی کنند اما میرزا در مقابل آنها ایستاد و گفت هرگز حکومت را به بهای پیروی از شما نخواهم پذیرفت و آن‌ها به سراغ رضاخان فاسد رفتند.

امام جمعه مرکز استان در ادامه با اشاره به اینکه روز سه شنبه روز ایمنی در برابر زلزله و بحران است به برخی از نظارت‌های ضعیف بر کارها و پروژه های عمرانی در شهرها اشاره کرد و گفت: نظارت‌های ضعیفی را می‌بینیم این چه اتفاقاتی است که در خیابانها افتاده آسفالت هایی که گل مالی شده هستند ناظران کجای کار قرار دارند چه نظارتی بر روی ساخت و ساز ساختمان‌ها می‌شود؟

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دعوت کرد
دنبال کنید

وی با بیان این که این آسفالت ها در خور شأن مردم در یک جامعه اسلامی نیست گفت: نقطه‌ای را مدتی پیش آسفالت کردن که بعد از عبور از آن دیدم خراب شده و از بین رفته است چه نظارتی روی این کارها می‌شود؟

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi