جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از شورای تامین در راستا تامین امنیت این شهرستان کرد. وی بیان کرد: چیزی که به عنوان آرامش و امنیت در گچساران می بینیم حاصل تلاش تمامی دستگاه های امنیتی،قضایی، سپاه و اداره اطلاعات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86001
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از شورای تامین در راستا تامین امنیت این شهرستان کرد.

وی بیان کرد: چیزی که به عنوان آرامش و امنیت در گچساران می بینیم حاصل تلاش تمامی دستگاه های امنیتی،قضایی، سپاه و اداره اطلاعات است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و امنیت و بسیج را گرامی می داریم هفته بسیج فرصت خوبی برای تقدیر از بسیجیان است.

دیهیم خوب عنوان کرد: در تمام صحنه ها نقش اول را بسیج ایفا می کند، خیلی ها تلاش کردند تا این مجموعه پاک و انقلابی را جمع کنند که نتوانستند.

وی گفت: باید فرهنگ بسیج زنده بماند زیرا با این فرهنگ انقلاب ما روز به روز شکوفاتر خواهد شد.

فرماندار گچساران با اشاره به پاسخگویی ادارات در خصوص مکاتبات خاطرنشان کرد: تنها ۷ اداره از مجموع ادارات گچساران در خصوص نمازخانه های خود جواب مکاتبات را دادند.

دیهیم خوب بیان کرد: در نشست با بسیج صنعتگران گلایه هایی در خصوص عدم همکاری برخی مدیران و ادارات عنوان کردند،یکی از اهداف دولت سیزدهم به کار انداختن مراکز تولیدی و صنعتی است.

وی افزود: باید در شهرک صنعتی نهایت همکاری را داشته باشند، یکی از گلایه ها عدم خرید ادارات از تولیدات خود شهرستان بوده است که انتطار می رود این مشکل برطرف شود.

فرماندار گچساران ادامه داد: مدیران بدانند در چه جایگاهی قرار دارند و باید دقت کنند اکر مدیری به خودش نیاید باید اصلاح شود، مدیران قدر جایگاه خود را بدانند که هر صندلی خون بهای شهیدان بوده و امانتی در اختبار ما است.

وی گفت: مسئولیت مانند یک شمیر دو لبه است، تلاش کنیم تا در جایگاهی که هستیم کار خود را بی غرض انجام دهیم، کار ما برای مردم بوده و رضایت آنها ارزیابی ما خواهد بود.

۳۲ هزار دوز واکسن کرونا وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
دنبال کنید

سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز اظهار کرد: این جلسه به مناسبت هفته بسیج و هماهنگی کنگره بزرگ شهدای استان برگزار شده است.

وی بیان کرد: کنگره ملی شهدای استان به گونه ای است که ۳ استان مجری آن هستند وطی فرایندی حدود دوسال طول می کشد تا مقدمات آن در استان فراهم شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: شهدا همیشه منشا خیرات و برکات هستند و این کنگره نیز خود یک فرصت بسیار خوب برای این اقدام خواهد بود.

محقق زاده ادامه داد: این کنگره ظرفیت های بسیار خوبی را برای استان ایجاد می کند..

نجاتی دبیر برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج یکی از نمادهای مردم سالاری جمهوری اسلامی بوده و بسیج از بدو تشکیل تا کنون خود را به اثبات رسانده است و ۶۰ درصد از شهدای دفاع مقدس نیز از بسیج می باشد.

وی گفت: نظام مقدسی جمهوری اسلامی عوامل متعددی در استحکام خود دارد و دشمن نیز متوجه این عوامل پایداری شد و تا کنون نیز دشمن اقدامات بسیاری را علیه جمهوری اسلامی انجام داده است.

دبیر برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تا کنون دشمنان به نتیجه نرسیدند ولی دقت کرده و تقطه زنی را علیه نظام جمهوری اسلامب شروع کرده است.

نجاتی بیان کرد: ایثار، فداکاری یک فرهنگ بسیار والا در جمهوری اسلانی بوده که با آنها فتح در دفاع مقدس صورت گرفته است،این فرهنگ باعث پیشرفت جامعه اسلامی شده و مدیران جامعه اسلامی را به یک فرد خستگی ناپدیر و پر تلاش تبدیل می کند.

وی افزود: سرادر سلیمانی یک الگوی بی مثال در دنیا تبدیل شد، سلیمانی یک مکتب است، یعنی دشمن، دوست و چگونه برخورد کردن با آنها را خوب شناخت و خوب اقدام کرد، لذا به یک روش و الگو در ابعاد متعدد تبدیل شد.

مبارزه با گرانی، مطالبه عمومی مردم از دولت است
دنبال کنید

نجاتی اظهار کرد: ما نیز می توانیم در این روش قدم برداشته تا نتیجه خوب آن در کارهایمان مشخص شود، امروزه نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی نجات بخش است فرهنگ ایثار ، مجاهدت و فداکاری آن به یک الگو تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: الان بخش اعظمی از مشکلات ما در حوزه اقتصادی است،فرهنگ ایثار، مجاهدت را باید در تمام برنامه های خود اقتدار بخشید که امروز به یک پیشرفت بالایی رسیده ایم اما در حوزه اقتصاد سرداران اقتصادی به وادی های دیگر رفتند و امروز اقتصاد ما آسیب پذیر شدند راه آن نیز بازگشت آنها است تا ایرادها را برطرف کنند.

وی افزود: اما وقتی یک مدیری در دولت گذشته می گوید ما نیامدیم کار اقتصادی کنیم پس چه انتظاری دارید نسل جوان ما از لحاظ اقتصادی نلگند.

نجاتی خاطرنشان کرد: در ۳۱ استان کنگره شهدا برگزار می شود و نوبت استان ما در سال ۹۵ بود که به خوبی برگزار شد،دومین کنگره در شهریور و مهرر ماه ۱۴۰۳ در استان ما اجرا خواهد شد،در این راستا ۵ اجلاسیه برگزار خواهد می شود، بعضی از اجلاسیه های مهم ترکیبی از تمام اقشار است به شهرستانهای استان اختصاص داده می شود،۲۵ کمیته در این راستا تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: در این کنگره برنامه ها با ۱۵ سر فصل و ۲۲۱ عنوان برنامه اجرا می شود، ما تا برگزاری کنگره شهدا ۴۸۹ روز فرصت داریم که باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 11

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 12

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 13

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 14

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 15

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 16

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 17

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 18

در شورای اداری گچساران چه گذشت/از بی‌توجهی بسیاری ادارات به نمازخانه‌ها تا تاکید برآمادگی برگزاری کنگره شهدا 19

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi