جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد از مدیرعامل آبفا در شورای اداری چاروسا/ داربام: پروژه 150 میلیونی چرا تکمیل نمی‌شود؟

به گزارش کرونا از چاروسا، نشست شورای هماهنگی تشییع شهدای گمنام در قلعه رئیسی برگزار شد. سیدشرمت الله داربام بخشدار چاروسا در این نشست عنوان کرد:  شهدا نه تنها به ایران اسلامی خدمت کردند بلکه به اصل اسلام نیز خدمات بسیاری ارائه دادند و امروز تمام جهان اسلام مدیون خون این عزیزان است. داربام بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85962
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

کرونا :

انتقاد از مدیرعامل آبفا در شورای اداری چاروسا/ داربام: پروژه 150 میلیونی چرا تکمیل نمی‌شود؟

به گزارش کرونا از چاروسا، نشست شورای هماهنگی تشییع شهدای گمنام در قلعه رئیسی برگزار شد.

سیدشرمت الله داربام بخشدار چاروسا در این نشست عنوان کرد:  شهدا نه تنها به ایران اسلامی خدمت کردند بلکه به اصل اسلام نیز خدمات بسیاری ارائه دادند و امروز تمام جهان اسلام مدیون خون این عزیزان است.

داربام بیان کرد: ملت ایران مردمان قدرشناس بوده و همواره در زمینه تکریم خانواده معظم شهدا کوشا هستند.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه تمامی مسئولان در قبال شهدا وظیفه دارند و صندلی که امروز ما به آن تکیه زدیم مدیون خون شهداست یادآور شد: تمامی مدیران وظیفه دارند تمام تلاش خود را بکار گیرند تا مراسم باشکوهی در شان شهدا برگزار کنند.

وی با انتقاد شدید از مدیرعامل آبفای استان تصریح کرد: پروژه آبرسانی به کمردوغ یک پروژه بسیار مهم برای آبشار کمردوغ است اما متاسفانه به دلیل کم کاری مسئولان آبفای استان این پروژه نیمه تمام مانده است و این پروژه با کارشناسان آبفای منطقه و شهرستان که صحبت شد با مبلغی قریب به ۱۵۰میلیون تومان تکمیل می شود اما آبفای استان به دلیل واگذاری به پیمانکار می خواهد پروژه را میلیاردی واگذاری کند.

داربام خواستار ورود نهادهای نظارتی به آب کمردوغ شد و عنوان کرد: تمامی مدیران چاروسا در تلاش هستند تا مشکلات مردم را پیگیری کنند.

انتقاد از مدیرعامل آبفا در شورای اداری چاروسا/ داربام: پروژه 150 میلیونی چرا تکمیل نمی‌شود؟ 4

 

 

انتقاد از مدیرعامل آبفا در شورای اداری چاروسا/ داربام: پروژه 150 میلیونی چرا تکمیل نمی‌شود؟ 5

ایمان فولادی مسئول شورای هماهنگی تبیلغات چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه مراسم ۹دی و مراسم سالگرد حاج قاسم در چاروسا برگزار می شود تصریح کرد: با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان و پیدای انقلاب، مردم مسلمان ایران با هدایت‌های ولی فقیه، این توطئه‌ها را خنثی و خیانتکاران را رسوا ساخته‌اند.

برآورد خسارت به زیرساخت‌های دنا به زودی تکمیل می‌شود
دنبال کنید

وی افزود: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

فولادی از برگزاری مراسم ۹دی در قلعه رئیسی و روستاهای بزرگ این بخش خبر داد.

نیکنژاد معاون آموزش و پرورش چاروسا در این نشست با بیان اینکه شهدا نماد عزت و افتخار ایران اسلامی هستند بیان کرد: آموزش و پرورش آمادگی برگزاری مراسم تشییع شهدا گمنام دارد و دانش آموزان با اجرا برنامه های مختلف شرکت خواهند کرد و همچنین در این مراسم نمایشگاه شهدا در مصلای محمد رسول الله قلعه رئیسی برگزار خواهد شد.

مجید اطمینان زاده عضو شورای شهر قلعه رئیسی در این نشست با بیان اینکه جلسات خروجی خاصی ندارند تصریح کرد: وقتی موضوعی در جلسات مطرح می شود باید پیگیری و مصوبه اجرایی شود اما متاسفانه جلسات خروجی ندارند و مصوب اجرایی نمی شوند.

وی با بیان اینکه نشست جمع آوری دام برگزار شد اما مصوبات آن خروجی نداشت تاکید کرد: مدیران باید تمام تلاش خود را برای مردم بکار گیرند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi