چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام آماده باش به دستگاه‌های خوزستان برای مقابله با بحران‌های احتمالی بارندگی

به گزارش کرونا از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در نشست ستاد مدیریت بحران استان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در خصوص احتمال وجود سیلاب به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان اظهار کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال بارش بالای ۱۰۰ میلیمتر در برخی مناطق استان وجود دارد از این رو  اقدامات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85943
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اعلام آماده باش به دستگاه‌های خوزستان برای مقابله با بحران‌های احتمالی بارندگی

به گزارش کرونا از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در نشست ستاد مدیریت بحران استان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در خصوص احتمال وجود سیلاب به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان اظهار کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال بارش بالای ۱۰۰ میلیمتر در برخی مناطق استان وجود دارد از این رو  اقدامات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در برخی مناطق و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تکمیل و اصلاح شبکه دفع فاضلاب اهواز، افزود: طرح شبکه دفع فاضلاب اهواز تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد اما بخش عمده طرح اضطراری پروژه که شامل نقاط بحرانی است تکمیل شده لذا انتظار می‌رود مشکلات نسبت به سال‌های قبل کمتر باشد.

خلیلیان با اشاره به وجود آمادگی لازم در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: با توجه به گزارش‌های ارایه شده و اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته همه دستگاه‌ها باید در آماده باش کامل باشند تا شاهد مشکلات سال‌های گذشته به ویژه در شهر اهواز نباشیم و این بارندگی را به خوبی تحت مدیریت قرار دهیم.

وی ادامه داد: جلسات متعددی در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار شده تا همه دستگاه بتوانند مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنند.

استاندار خوزستان گفت: علاوه بر دستگاه‌ها، فرمانداران، بخشداران و دهیاران به صنایع و کارخانجات بزرگ نیز اعلام شده در شرایط پیش رو امکانات مورد نیاز خود را در حالت آماده باش قرار دهند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi