پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اجرای ۳۰۴ میلیارد طرح عمران روستایی در گچساران

محمد مراد راغ پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۴ روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است. وی بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85911
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

کرونا :

اجرای ۳۰۴ میلیارد طرح عمران روستایی در گچساران

محمد مراد راغ پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۴ روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران تصریح کرد: افزون بر ۱۰ میلیاردو ۷۲۳ میلیون ریال برای تکمیل رینگ بافت فرسوده دوگنبدان و ۶ میلیارد ریال برای اجرای طرح های گردشگری و میراث فرهنگی در مناطق امامزاده قطب الدین و آبشار کیوان و سرابیز امسال اختصاص یافت.

راغ پور عنوان کرد:از محل اعتباارات مسوولیت های اجتماعی نفت و استانی ۳۰۴ میلیارد ریال طرح عمران روستایی در دست اجراست.

وی گفت: امسال ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار از محل مسئولیت های اجتماعی نفت برای توسعه زیر ساخت های روستایی این شهرستان برای ۳۰ طرح عمرانی اختصا یافت.

رئیس بنیاد مسکن گچساران خاطرنشان کرد: این طرح ها در زمینه جدول گذاری، سنگ فرش، پل، دیوار حایل، کانال هدایت سیلاب است که در روستاهای ماهور باشت، ناصرآباد، سربیشه، سرآب ننیز، آبشیرین و بابا کلان در دست اجراست.

راغ پور بیان کرد: امسال بیش از ۲۰۱ میلیاردو ۳۵۵ میلیون ریال برای توسعه روستاهای گچساران در قالب طرح هادی در نظر گرفته شد.

وی افزود: ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستاهای گچساران در سال مالی گذشته در نظر گرفته شد که ۱۱۰میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

رئیس بنیاد مسکن گچساران ادامه داد: این میزان اعتبار برای اجرای ۴۰ طرح عمرانی روستایی در این شهرستان هزینه شده است.

انتخابات در فارس در 3515 شعبه اخذ رای برگزار می شود
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi