شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح شرکت تعاونی تولیدی پوشاک یوتاب در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حمیدرضا واعظی‌زاده در آیین افتتاحیه شرکت تعاونی تولیدی پوشاک یوتاب در روستای طولیان کهگیلویه اظهار کرد: تعاون ریشه در تعالیم دینی و قرآنی دارد و بهترین وجه در تحقق اقتصاد مردم پایه برای توزیع عادلانه ثروت و سرمایه است. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز خرسندی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85878
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

افتتاح شرکت تعاونی تولیدی پوشاک یوتاب در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حمیدرضا واعظی‌زاده در آیین افتتاحیه شرکت تعاونی تولیدی پوشاک یوتاب در روستای طولیان کهگیلویه اظهار کرد: تعاون ریشه در تعالیم دینی و قرآنی دارد و بهترین وجه در تحقق اقتصاد مردم پایه برای توزیع عادلانه ثروت و سرمایه است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز خرسندی از مشارکت مردم برای تشکیل شرکت‌های تعاونی گفت: شرکت تعاونی تولیدی پوشاک یوتاب با تکیه بر اقتصاد مشارکتی در این روستا به همت مدیرعامل این شرکت تاسیس و راه‌اندازی شده که می‌‌تواند علاوه بر تولید محصول در زمینه پوشاک باعث توسعه روستا و تحقق مهاجرت معکوس گردد.

وی تسهیلات اختصاص‌یافته به این تعاونی را ۱۲میلیارد ریال عنوان و افزود: با بهره‌برداری از این شرکت تعاونی تعداد ۱۷نفر از مردم این روستا به طور مستقیم مشغول فعالیت خواهند شد.

واعظی‌زاده تصریح کرد: تا پایان سال جاری قریب به ۲۰ واحد اقتصادی از محل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و تبصره‌های تکلیفی افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید.

وی خدمت‌گزاری صادقانه مسئولان به مردم را عامل افزایش امید و رویکرد خود باوری در جامعه عنوان کرد.

افتتاح شرکت تعاونی تولیدی پوشاک یوتاب در کهگیلویه 3

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi