چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وجود بنادر به عنوان یک مجموعه توسعه‌ای نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارند

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی گفت: وجود بنادر به عنوان یک مجموعه توسعه‌ای نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85851
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

وجود بنادر به عنوان یک مجموعه توسعه‌ای نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندر خمیر و ابوموسی و عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به همراه مجمع نمایندگان استان از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی بازدید کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در حاشیه این بازدید گفت: در راستای ارتقاء ظرفیت‌های بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی کارهای شایسته و امیدوار کننده‌ای شروع و در حال انجام است که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم هم در حوزه حجم صادرات و همچنین در بخش کانتینری با توجه به اینکه بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتینری ایران محسوب می‌شود، شرایط مناسب‌تری را فراهم کنیم، عملیات فاز چهارم این بندر شهید رجایی نیز باید شروع شود.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس گفت: وجود بنادر به عنوان یک مجموعه توسعه‌ای نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارند، لذا با الحاق پروژه موسوم به ۲۴۰۰ هکتاری به بندر شهید رجایی آینده این بندر نیز مطلوب‌تر خواهد شد.

آرامی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از پیگیری امور از سوی نمایندگان استان در جهت تسریع تا حصول نتیجه مطلوب تاکید داشت.

وی به اهمیت تکمیل بندر نخل ناخدا با رویکرد ایجاد یک بندر گردشگری در شرق بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به ایجاد بنادر کوچک، تجاری و گردشگری و بنادر چندمنظوره در استان هرمزگان نگاه ویژه و بلندمدت دارد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس خاطرنشان کرد: عملیات احداث فاز دوم و فاز تکمیلی این بندر شروع شده و پیمانکار آن نیز مشخص است و امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی یک مجموعه گردشگری مطلوبی در شرق بندرعباس داشته باشیم./

روند مثبت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi