شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت راه‌اندازی دانشگاه صنعتی و فعالیت مجدد دانشکده فناوری‌های نوین نمین

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در مراسم تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه محقق اردبیلی بر ضرورت راه‌اندازی دانشگاه صنعتی و فعالیت مجدد دانشکده فناوری‌های نوین نمین تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85848
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ضرورت راه‌اندازی دانشگاه صنعتی و فعالیت مجدد دانشکده فناوری‌های نوین نمین

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه محقق اردبیلی جایگاه علم را در اسلام، جایگاه والا و بالا توصیف کرد و گفت: در کنار تولید علم و گره‌گشایی از مشکلات، باید فضای مناسبی را برای نقدهای سازنده به وجود آورد.

وی با قدردانی از همدلی ایجاد شده در دانشگاه‌های استان اردبیل به ویژه خویشتن‌داری در حوادث اخیر افزود: دانشگاه‌های ما باید به مرکز و کانون تصمیم‌گیری تبدیل شود و بتوانیم حرکت‌های رو به جلو را شاهد باشیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با انتقاد از معطل ماندن چندین ساله احداث دانشگاه صنعتی در نمین بیان کرد: نه تنها دانشگاه صنعتی راه‌اندازی نشده بلکه جلوی فعالیت دانشگاه فناوری‌های نوین نیز در نمین گرفته شده و ما انتظار داریم تا بازگشت مجددی را در این حوزه شاهد باشیم تا دانشکده فناوری‌های نوین به جایگاه اصلی خود باز گردد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مجلس ضرورت راه‌اندازی دانشگاه صنعتی و فعالیت مجدد دانشکده فناوری‌های نوین نمین را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار این مطالبه، انتظار داریم تا پروژه‌های نیمه‌تمام در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با مدیریت توانمند و عقلانی به سرانجام رسیده و فضای مطلوبی را در پیشبرد اهداف توسعه‌ای در این دانشگاه شاهد باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi