پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرستان های بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس گفت: پیگیرهایی برای تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرستان های بهار و کبودرآهنگ صورت گرفته است و امیدوارم نتیجه مورد نظر حاصل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85788
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

پیگیر تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرستان های بهار و کبودرآهنگ

فتح الله توسلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در موضوع تامین زمین برای ساخت مسکن در شهرستان های بهار و کبودرآهنگ مشکلات جدی وجود دارد و در حقیقت بخش قابل توجهی از زمین ها را از اوایل انقلاب زمین شهری به خود اختصاص داده است که دنبال حل این موضوع هستیم.

وی افزود: بخش قابل توجهی از زمین ها در اختیار اداره اوقاف است که دنبال هستیم تا این موضوع را حل کنیم و به نحوی زمین مورد نیاز ساخت مسکن را تامین کنیم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: واحدهایی از مسکن مهر حوزه انتخابیه هم نیمه تمام مانده است که وزارت راه دستور داده تا مشکل این ساختمان برطرف شود و در اختیار مردم قرار گیرد و همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا مشکل تامین زمین برای ساخت مسکن ملی مرتفع شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اظهار کرد: امیدواریم که وزارت راه و شهرسازی همراهی لازم را برای تامین زمین برای ساخت مسکن ملی داشته باشد تا بتوانیم مشکل مردم این مناطق را در این زمینه برطرف کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi