چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه و توجه ویژه به مجتمع‌های خدماتی و بین راهی از اولویت خراسان شمالی است

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در نشست تجلیل از رانندگان خراسان شمالی به مناسبت روز ملی حمل و نقل گفت: توسعه و توجه ویژه به مجتمع‌های خدماتی و بین راهی از اولویت های خراسان شمالی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85770
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

توسعه و توجه ویژه به مجتمع‌های خدماتی و بین راهی از اولویت خراسان شمالی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمد وحیدی ، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در نشست تجلیل از رانندگان که به مناسبت روز ملی حمل و نقل در محل تالار الماس شهر بجنورد برگزار شد، گفت: رانندگان پر تلاش از اقشار مظلوم هستند؛ علی رغم خطرات زیادی که آنان را تهدید می‌کند لیکن کمترین پوشش سطح بیمه‌ای شامل این عزیزان می‌شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این راستا اقدامات ارزنده ای توسط مجلس صورت گرفته و تا حصول نتیجه در کنار این عزیزان هستیم.

وی افزود: همچنین موضوع قرار گرفتن سختی کار جهت رانندگان برون شهری موضوعی است که باید حل شود.

وحیدی گفت: توسعه و توجه ویژه به مجتمع‌های خدماتی و بین راهی از اولویت این استان است که با عنایت به قرار گرفتن در مسیر تردد بارگاه امام هشتم(ع) و استان‌های شمالی همواره پذیرای میلیون‌ها مسافر طی سال هستیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از محورهای مهم این حوزه بحث آسفالت و بهسازی جاده‌های مواصلاتی روستایی است که یکی از شاخص‌های مغفول و محروم این استان نسبت به میانگین کشوری محسوب می‌شود.

وی افزود: در طی سال گذشته در کمیسیون تلفیق بودجه اعتبارات مناسبی نیز برای این منظور اختصاص داده شد تا بخش بزرگی از این محرومیت‌ها کاسته شود.

وحیدی با اشاره به مشکلات سوخت رانندگان استان گفت: این استان علی رغم داشتن مرز مشترک با ترکمنستان، اما گمرک و پایانه تردد خارجی نداشته و می‌بایست سوخت رانندگان همانند سایر استان‌ها لحاظ شود.

اردبیل باید به چهارراه ریلی کشور تبدیل شود
دنبال کنید

وی افزود: در حوزه باربری کلیه صنایع و کارخانجات استان می‌بایست از ظرفیت حمل و نقل بومی استفاده کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi