پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

روحیه انقلابی تنها راه‌ حل مشکلات کشور است

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک شورای قضایی با مجمع نمایندگان استان گفت: بدون شک روحیه انقلابی تنها راه‌حل مشکلات کشور است، هرچند در زیرساخت و امکانات هم امر مهمی به شمار می‌رود ولی داشتن روحیه انقلابی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85761
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

روحیه انقلابی تنها راه‌ حل مشکلات کشور است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک شورای قضایی با مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه تعامل بین نمایندگان در استان می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد، گفت: زمانی که نمایندگان نگاه بخشی و شهرستانی نداشته باشند می‌توان امید داشت تا مشکلات استان رفع شود.

وی با بیان اینکه جریانات اخیر کشور در یک روز شکل نگرفته و دشمن سال‌ها برای پیاده سازی توطئه‌های شوم خود در جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده است، افزود: دشمن در طول بیش از ۴۰ سال گذشته هر چه توانسته برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی به کار بسته ولی به علت هوشیاری ملت شریف ایران راه به جایی نبرده و اکنون به‌وسیله نفوذ و برخی از افراد خائن دست به اجرای چنین سناریویی در کشور زد که باز هم مردم فهیم ما با هوشیاری این توطئه‌ها را نقش بر آب کردند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: مسئولان کشور باید در خصوص مباحثی که رخ می‌دهد به شکل دقیق شفاف‌سازی کنند تا اعتماد عمومی جلب شود نه اینکه در برخی مباحث دوگانگی صورت پذیرد و مردم دچار شک و تردید شوند.

جوکار عنوان کرد: به‌ طور حتم اگر مردم، سعی و تلاش واقعی مسئولان در جهت خدمتگزاری بدون منت را مشاهده کنند، هیچ‌گاه مسئولان و دولت نسبت به هم بی‌اعتماد نخواهند شد.

وی بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید انقلابی عمل کنیم و بدون شک روحیه انقلابی تنها راه‌حل مشکلات کشور است، هرچند در زیرساخت و امکانات هم امر مهمی به شمار می‌رود ولی داشتن روحیه انقلابی است./

کلاس های بدون معلم/ ۸۰ کلاس مقطع ابتدایی یک شهر در انتظار معلم!
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi