چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر رفع مشکل تنش آبی شهرستان های بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده حدود ۲۵۰ میلیارد تومان به شهرستان های بهار و کبودرآهنگ اختصاص یافت تا چندین مجتمع آبرسانی را احداث کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85734
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیر رفع مشکل تنش آبی شهرستان های بهار و کبودرآهنگ

فتح الله توسلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: استان همدان با تنش آبی شدیدی مواجهه است و همچنین حدود ۸۰ درصد روستاهای شهرستان کبودرآهنگ نیز با مشکل جدی آب روبه رو بودند لذا با پیگیری های انجام شده حدود ۲۵۰ میلیارد تومان به شهرستان های بهار و کبودرآهنگ اختصاص یافت تا چندین مجتمع آبرسانی را احداث کنیم.

وی افزود: اعتبار تجهیز مجتمع های آبرسانی در حال اخذ شدن است و همچنین معاون وزیر نیرو سفری به حوزه انتخابیه داشتند و دستورات لازم را برای حل مشکل آبرسانی صادر نمودند.

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس عنوان کرد: شهرستان کبودرآهنگ با مشکل تصفیه خانه مواجهه است که در این رابطه نیز دستورات لازم صادر شد تا این مشکل برطرف گردد و همچنین برای دستگاه آب شیرین کن برخی از روستاها هم اقدامات لازم انجام شد و در این زمینه نیز وزیر نیرو مساعدت لازم را داشتند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: از وزارتخانه درخواست کردیم که سهم حوزه انتخابیه را از سد تالوار بدهند و مصوب شد خط انتقال آب از سد تالوار به کبودرآهنگ انجام شود و در حال حاضر نیز در حال انجام مطالعه آن هستند و قرارگاه خاتم هم متولی این امر است و مطالبه ما این بوده که ۶۰۰ لیتر در ثانیه از این سد به شهرستان ها اختصاص داده شود تا مشکل بی آبی مرتفع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi