جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاکید بر جذب نیروهای بومی در صنایع زیر مجموعه وزارت کار

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی با اشاره به دیدار خود با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این دیدار بر جذب نیروهای بومی در صنایع زیر مجموعه وزارت کار تأکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85722
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تاکید بر جذب نیروهای بومی در صنایع زیر مجموعه وزارت کار

حبیب آقاجری  در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر   تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: در این نشست بر جذب حداکثری نیروهای بومی در شرکت‌های پتروشیمی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را خواستار شد.

نماینده مردم نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی  به آمار بالای بیکاری در شهرستان بندر ماهشهر اشاره کرد و خواستار جذب نیروهای بومی در صنایع تابع وزارت کار شدیم که این موضوع با موافقت سید صولت مرتضوی وزیر کار همراه بود.

وی اضافه کرد: در ادامه این نشست به محرومیت ملوانان شهرستان هندیجان از بیمه بیکاری و مشاغل سخت و زیان آور اشاره و رفع این مشکل را خواستار شدیم که وزیر تعاون دستور بررسی و پیگیری این موضوع را صادر کرد.

آقاجری یادآور شد: احداث مجموعه ورزشی کارگران در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، فرسودگی ساختمان ادارات کار در سه شهرستان بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi