شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور و پیگیری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در خصوص مشکلات بیمارستان‌های خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس از دستور و پیگیری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در خصوص مشکلات بیمارستان‌های خراسان شمالی خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85668
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

دستور و پیگیری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در خصوص مشکلات بیمارستان‌های خراسان شمالی

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به بازدید مشترک خود و موسوی مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی کشور از روند پیشرفت ساختمان جدید الاحداث بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد ، گفت: با توجه به اینکه از ساخت بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد عمری بالغ بر ۲۵ سال می گذرد، بیماران بسیار زیادی از سطح استان از خدمات این بیمارستان بهره‌مند می شوند به همین دلیل احداث دوبال تخصصی و فوق تخصصی در این بیمارستان ضرورت دارد. 

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه بیان داشت: استان خراسان شمالی استانی محروم و مرزی یکی از مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته در شاخه ها و زیرساخت های درمانی و بهداشتی است که در این بین شهرستان مانه و سملقان با جمعیتی بالغ بر ۱۱۰ هزار نفر و وسیع ترین شهرستان استان با قرار گرفتن در مسیر میلیون ها زائر حضرت علی ابن موسی الرضا ع و همچنین منطقه کوهستانی صعب العبور با کمبود شدید نیروی پزشکی مواجه است.

وی ادامه داد: متاسفانه مراجعین درمانی مجبور به تردد به سایر شهرهای همجوار و یا پرداخت هزینه های بسیار زیاد مراکز درمانی استان است که در این بین احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان نیز ضروری است.

وحیدی به افزایش صدور مجوز بیمه کارگران ساختمانی اشاره و تصریح کرد: استان خراسان شمالی استان محروم و مرزی یکی از قطب های اصلی قالی بافی در کشور است و بانوان پرتلاش و زحمت کش این منطقه اغلب به تولید قالی های دست بافت ارزنده ای هستند که نمونه آن به بسیاری از کشورهای مختلف و داخل کشور عرضه می شود.

هیچ توجیهی برای عدم واردات خودرو پذیرفتنی نیست/دولت هم قانون واردات خودروهای نو را به درستی اجرایی و هم بستر اجرای قانون واردات خودروهای کارکرده را فراهم کند
دنبال کنید

وی یادآور شد: متاسفانه علی رغم اینکه بسیاری از این بانوان پیگیری های مستمری برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه قالی بافی صورت داده است لیکن با عنایت به عدم وجود مجوز و ظرفیت برای این مهم، تاکنون موفق به این موضوع نشده اند به همین دلیل نیاز به صدور مجوز لازم جهت تحت پوشش قرار گرفتن ۱۵۰۰ نفر از این عزیزان پرتلاش جهت بیمه قالی بافی هستیم.

وی افزود: در این دیدار موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در خصوص احداث دو بال تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد، احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مانه و سملقان و صدور مجوز جهت بیمه قالی بافان خراسان شمالی قول پیگیری و بررسی این موضوعات را داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi