چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خلخال آغوش خود را برای سیزدهمین شهید گمنام گشود

به گزارش کرونا سیدجواد یحیی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهرستان خلخال در ایام فاطمیه میزبان سیزدهمین پیکر مطهر شهید گمنام در بخش شاهرود در روستای شال خواهد بود. وی بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های شهرستان خلخال برای استقبال شایسته از این شهید گمنام تاکید و خاطرنشان کرد: ما افتخار میزبانی سیزدهمین شهید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85615
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۰۹

کرونا :

خلخال آغوش خود را برای سیزدهمین شهید گمنام گشود

به گزارش کرونا سیدجواد یحیی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهرستان خلخال در ایام فاطمیه میزبان سیزدهمین پیکر مطهر شهید گمنام در بخش شاهرود در روستای شال خواهد بود.

وی بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های شهرستان خلخال برای استقبال شایسته از این شهید گمنام تاکید و خاطرنشان کرد: ما افتخار میزبانی سیزدهمین شهید گمنام را در روستای شال داریم و محل دقیق دفن این پیکر مطهر تعیین شده است.

فرماندار خلخال گفت: برق‌رسانی و آبرسانی به محل خاکسپاری این شهید تا روز پنج شنبه انجام و شهرستان مهیای میزبانی از این شهید گمنام است.

یحیی زاده وجود شهدای گمنام در منطقه را خیر و برکت برای شهرستان دانست و بیان کرد: گرچه دشمنان در ۴۳ سال بعد از انقلاب تلاش کردند ایران را از آموزه‌های دینی، شهدا و اهل بیت جدا کنند اما همواره تیر آنها به سنگ خورده است.

وی دور شدن از فرهنگ شهید و شهادت را بسترساز انحراف فرهنگی و اعتقادی در جامعه اعلام کرد و گفت: هر قدر اندیشه‌های شهادت طلبانه در جامعه جاری و ساری باشد به همان میزان جامعه به سمت رستگاری حرکت خواهد کرد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi