پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای رفع مشکلات بیمارستان سلامت اهواز

نماینده مردم اهواز، کارون و باوی در مجلس گفت: پیگیری هایی برای رفع مشکلات بیمارستان سلامت اهواز انجام می گیرد تا بتوانند خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85475
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیری برای رفع مشکلات بیمارستان سلامت اهواز

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به بازدید از بیمارستان سلامت اهواز اشاره کرد و گفت: با حضور تیم مدیریتی جدید فعالیت های خوبی در این بیمارستان صورت گرفته و تغییرات مشهود می باشد.

وی افزود: بیمارستان سلامت از جمله بیمارستان های تخصصی در زمینه سلامت روان است که هم در ساختار و هم در زمینه کمبود نیروی انسانی با مشکلاتی رو برو است .

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون اظهار کرد : با توجه به مکان و اینکه در یک فاصله صد کیلومتری از اهواز تا شوش ما مرکز درمانی کاملی نداریم ایجاد یک بیمارستان جامع ضرورت است و می تواند خدمات فراوانی به روستاها و شهرهای اطراف از جمله شهر الهایی ، روستاهای الباجی ، بروایه ها و سایر روستاهای در مسیر و حتی شهرستان کرخه ارایه دهد.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به اینکه این بیمارستان در مسیر ترانزیت کالا ، راهیان نور، مسافران نوروزی و اربعین نیز قرار دارد در ابتدای کار ایجاد یک اورژانس مجهز می تواند در ارایه خدمات به مراجعین نقش بسیار مهمی را ایفا نماید.

نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد : طی صحبت با ریاست بیمارستان مقرر گردید در خصوص توسعه و ساخت ساختمان جدید و همچنین تامین نیرو انسانی و امکانات مورد نیاز پیگیری های صورت گیرد تا مشکلات این بیمارستان نیز مرتفع گردد.

حسینی گفت: با توجه به نوع فعالیت این بیمارستان نیاز است سایر ارگان ها و سازمان ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی و سازمان برنامه و بودجه تا حد امکان در جهت توسعه و رفع موانع موجود کمک رسانی نمایید./

حدادی: از فعالیت‌های مهم پیمان شانگهای پایان بخشیدن به سلطه دلار است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi