سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی جهت احداث نیروگاه بادی 7 مگاواتی سلامی خواف

نایب رییس مجلس درنشست بررسی برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: در این نشست مقرر شد جهت احداث نیروگاه بادی ۷ مگاواتی سلامی خواف، صندوق توسعه ملی سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85448
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی جهت احداث نیروگاه بادی 7 مگاواتی سلامی خواف

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، نشست بررسی برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار با حضور علی نیک زادثمرین نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار ، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

نیکزاد در جمع‌بندی موارد مطرح شده در این نشست و مصوبات آن گفت: این نشست که با حضور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس و نمایندگانی از دستگاه های اجرایی و شهرستانی برگزار شد؛ مقرر شد جهت احداث نیروگاه بادی ۷ مگاواتی سلامی خواف، صندوق توسعه ملی سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی داشته باشد.

نایب رییس مجلس اضافه کرد: همچنین مقرر شد؛ با جلب حمایت یکی از بانک ها، رایزنی لازم جهت پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط این بانک نیز صورت گیرد.

وی ادامه داد: مقرر شد در صورت تایید این طرح توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت یا نیرو و گردش کار در وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت اول ریاست جمهئری، معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه سرمایه گذاری خارجی (فاینانس) برای این طرح را در دستور کار قرار دهد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد جهت احداث کارخانه تولید پنل خورشیدی، در صورت تایید توجیه فنی و اقتصادی و اهلیت در بانک عامل، صندوق توسعه ملی مساعدت لازم را داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi