پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ زنی فاز نخست پتروشیمی کنگاور در آینده ای نزدیک

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده کلنگ فاز نخست پتروشیمی کنگاور در آینده ای نزدیک به زمین زده می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85442
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

کلنگ زنی فاز نخست پتروشیمی کنگاور در آینده ای نزدیک

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای تسریع در تکمیل سدهای قشلاق صحنه و کبوترلانه کنگاور که حدود ۱۳ سال پیش کار ساخت آن ها شروع شده بود صورت گرفته است.

وی افزود:همچنین پیگیر ساخت فاز ۲ پتروشیمی کرمانشاه و فاز اول پتروشیمی کنگاور نیز شده ام و در واقع مراحل اداری ساخت پتروشیمی کنگاور روبه اتمام است و در آینده ای نزدیک کلنگ آن به زمین زده می شود و فاز دوم پتروشیمی کرمانشاه تا اواخر سال جاری به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس عنوان کرد: با تلاش هایی که انجام گرفته است عملیات ساخت سد قشلاق صحنه حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و سد کبوتر لانه نیز پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری حدود هزار میلیارد تومان برای ساخت این سدها مصوب شد که در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد آن به حساب آب منطقه ای واریز شد و مقرر شد پول آن روستایی هایی که با آبگیری سد زیرآب می روند پرداخت شود و مابقی نیز به پیمانکار واریز گردد تا کار ساخت این سدها به اتمام برسد./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi