جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان عملکرد قابل قبولی ندارد؛ وضعیت محورهای مواصلاتی کوهدشت و رومشکان نامطلوب است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان عملکرد قابل قبولی ندارد چرا که وضعیت جاده های استان به ویژه حوزه انتخابیه نامطلوب هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85439
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان عملکرد قابل قبولی ندارد؛ وضعیت محورهای مواصلاتی کوهدشت و رومشکان نامطلوب است

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کرونا به نقل از خانه ملت، به وضعیت راه های نامناسب حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری هایی که در طول این چند وقت اخیر انجام داده ام اقدامات نسبی در وضعیت راه های شهرستان های کوهدشت و رومشکان انجام گرفته اما اتفاق مهمی صورت نگرفته است.

وی افزود: انتظار می رود که وزارت راه و شهرسازی توجه بیش تری به وضعیت راه های اصلی و فرعی حوزه انتخابیه داشته باشد این سوال وجود دارد مگر یک راه ۸۰ کیلومتری چند سال زمان بر است؟ متناسفانه برخی از راه های حوزه انتخابیه چندین سال به طول انجامیدند اما تاکنون دچار تغییر نشده اند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: مدیران استانی راه و شهرسازی عملکرد مطلوبی ندارند چرا که وضعیت محورهای مواصلاتی خوی نداریم بالاخره این وضعیت نشان دهنده ضعف مدیر مربوطه است که باید گام های اساسی در این رابطه بردارد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: سوء مدیریت برخی از مسئولان باعث می شود تا مردم معترض شوند و فریاد خود ازطریق اعتراض به گوش مسئولان بالادستی برسانند./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi