پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین پتو مسافرتی بازار

بهترین پتو مسافرتی بازار پتو وسیله ای دستی، کاربردی و نسبتا ارزان است که برای مدتی گرم می شود و البته با آن راحت می خوابد. به همین دلیل وجود مقداری پتو در محل زندگی، مسافرت و …. ضروری است و نمی توان آن را نادیده گرفت. زیرا در هر صورت ممکن است شرایطی پیش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85164
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

کرونا :

بهترین پتو مسافرتی بازار

بهترین پتو مسافرتی بازار

پتو وسیله ای دستی، کاربردی و نسبتا ارزان است که برای مدتی گرم می شود و البته با آن راحت می خوابد. به همین دلیل وجود مقداری پتو در محل زندگی، مسافرت و …. ضروری است و نمی توان آن را نادیده گرفت. زیرا در هر صورت ممکن است شرایطی پیش بیاید که وجود پتو مسافرتی یک نعمت محسوب شود.جهت خرید پتو تیسا به سایت بالیشما مراجعه کنید .به همین دلیل از قدیم الایام از پتوها یکنفره دونفره به عنوان وسیله ای برای گرما استفاده می شده است. به خصوص در ماه های سرد سال که خواب و استراحت در یک پتوی گرم و نرم بسیار دلپذیر است و خواب را بسیار دلپذیر می کند.

بهترین پتو مسافرتی بازار 4

اما جالب است بدانید کاور نیز دنیای گسترده ای دارد که دانستن این تنوع و کارکردهای آن می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. به همین دلیل اگر به دنبال یک یا چند کاور مناسب هستید، دانستن چند نکته برای انتخاب روکش های مورد نظرتان بر این اساس ضرری ندارد.

 

پتوهای فصلی

 

پتو نیز مانند بسیاری از اقلام به دلیل انواع مختلف می تواند فصلی باشد. یعنی باید برای هر فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان مناسب باشند. بنابراین باید به این نکته اشاره کنیم که اگر برای شما مهم است که بدانید کدام پتو برای هر فصل مناسب است، این گزارش را تا انتها مطالعه کنید تا در نهایت به تعداد پتوها و مدل های مورد نیاز خود نتیجه گیری کنید.

 

پتوها را با توجه به جنسیت می توان به دسته های پشمی، پلاس، پنبه ای، پشم شیشه و … تقسیم کرد. البته باید اشاره کنیم که پتوهایی که از الیاف ۱۰۰ درصد طبیعی مانند پنبه و پشم ساخته شده اند، کمتر می شود. اگر پتو تمام پنبه و ارگانیک باشد، قیمت بالاتری دارد. اما برای افرادی که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند مناسب است. با توجه به اینکه پتوهای ارگانیک کیفیت بالایی دارند و دارای الیاف طبیعی هستند گرم، نرم، راحت و البته گرانتر هستند و اگر پوست حساسی دارید چاره ای جز انتخاب این مدل از پتوها نخواهید داشت.

ریشه‌کنی فقر مطلق اولویت دولت است/بنای بودجه ۱۴۰۱ بر عدالت است
دنبال کنید

 

در مورد پتوهای نخی و پشمی چه می دانید؟

 

معمولاً یک پتو که به عنوان پتوی پنبه ای نیز شناخته می شود حاوی الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر است. این پتوها در مقایسه با پتوهای دیگر سبک هستند و پتوهای یک لایه برای فصول گرم سال استفاده می شوند مانند بهار و پتوهای دو لایه برای فصول سرد زمستان ایده آل هستند.

 

پتوهای پشمی یکی از بهترین پتوهایی هستند که از نظر گرما همیشه محبوب بوده اند زیرا گرما را به خوبی حفظ می کنند و گرمای مطبوعی را به فرد القا می کنند. اما از آنجایی که کمی سنگین تر از پتوهای نخی است، ممکن است برخی وزن کمی سنگین آن را دوست نداشته باشند. از طرفی باید مراقب باشید که به پشم حساسیت نداشته باشید تا بتوانید از این نوع پتو به خوبی استفاده کنید و از گرمای آن بهره ببرید.

بهترین پتو مسافرتی بازار 5

عاشق پتوهای پشم شیشه

 

پتوهای پشم شیشه نیز پتوهای خوبی محسوب می شوند. چون سبک هستند، حساسیت ایجاد نمی کنند و گرمای خوبی دارند. به همین دلیل، پتوهای پشم شیشه بر پتوهای ساخته شده از مواد دیگر ترجیح داده می شوند. پارچه نخی که تمام سطح پشم شیشه را می پوشاند از تماس پوست با پشم شیشه جلوگیری می کند تا هیچ نوع حساسیتی ایجاد نکند. معمولا بیشتر روتختی های موجود در بازار از پشم شیشه ساخته می شوند که هم سبک وزن هستند و هم شستشوی راحت تری دارند.

 

اندازه های پوشش

 

معمولاً وقتی از اندازه پتو صحبت می شود، هیچکس اندازه متر را مانند بریدن فرش نمی گوید. بلکه پتوی یک نفره، پتوی دو نفره، روتختی، پتوی نوزاد و … می باشد و هر کدام از این پتوها سایز خاصی دارند. معمولاً سایز پتوهای دو نفره ۲۴۰*۲۲۰ یا ۲۴۰*۲۰۰ سانتی متر و سایز پتوهای یک نفره ۱۶۰*۲۲۰ و ۱۵۰*۲۲۰ سانتی متر است. سایز پتوهای نوزاد بین ۸۰*۱۱۰ تا ۱۱۰*۱۴۰ سانتی متر می باشد. شما می توانید اندازه پتو را با توجه به نیاز خود در بالیشما انتخاب کنید.

روایت شیخ نعیم قاسم از حضور مستقیم سردار سلیمانی در جنگ تموز
دنبال کنید

 

 

 

 

اهمیت نگهداری صحیح پوشش

 

به خوبی از پتوهای خود مراقبت کنید. پتوهای خود را در کمدهایی که احتمال رطوبت وجود دارد نگهداری نکنید. همچنین سعی کنید پتوهایتان را روی خود نگه دارید تا نیازی به شستشوی زودهنگام نداشته باشند. زیرا شستشوی زیاد باعث کاهش عمر مفید پتو می شود. نور مستقیم خورشید به پتوها نیز آسیب می رساند، بنابراین تا حد امکان سعی کنید پتوهای خود را از تابش مستقیم خورشید دور نگه دارید. البته از طرفی هر از چند گاهی به طوری که کاورها سه

راحت است و از آنجایی که فرد معمولاً یک سوم از کل ۲۴ ساعت خواب را می گذراند، باید شرایط به گونه ای باشد که بهترین خواب ممکن را به دست آورد. به همین دلیل داشتن پتویی مناسب که علاوه بر گرما به شما آرامش دهد نیز نکته مهمی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. خرید پتو

یک وسیله کاربردی است که همیشه در عصرهای یخبندان زمستانی همراه ما بوده است. بافت پتو به گونه ای است که دمای بدن شما را به طور کامل حفظ می کند و گرمای دلپذیری را ارائه می دهد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi