سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

لاغری سریع با لیزر اسکالپشور و ترکیب لیزرهای دیگر

لاغری سریع با لیزر اسکالپشور و ترکیب لیزرهای دیگر اسکالپشور جدیدترین و پرقدرت ترین لیزر لاغری در دنیا می باشد. این با استفاده از تکنولوژی لیزر سلول چربی را از بین می برد. سپس چربی متلاشی شده به تدریج از طریق ادرار و یا تعریق دفع می شود. این روند تا ۱۲ هفته به طول

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85114
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

کرونا :

لاغری سریع با لیزر اسکالپشور و ترکیب لیزرهای دیگر

لاغری سریع با لیزر اسکالپشور و ترکیب لیزرهای دیگر

اسکالپشور جدیدترین و پرقدرت ترین لیزر لاغری در دنیا می باشد. این با استفاده از تکنولوژی لیزر سلول چربی را از بین می برد. سپس چربی متلاشی شده به تدریج از طریق ادرار و یا تعریق دفع می شود. این روند تا ۱۲ هفته به طول می انجامد. لیزر اسکالپشور یک فناوری جدید می باشد و تعداد بسیار کمی از مراکز زیبایی به آن مجهز می باشند، یکی از مراکزبسیار خوب که لیزر اسکالپشور لاغری با چندین لیزر لاغری دیگر از جمله کویتیشن، ار اف لاغری و … به همراه دارد مرکز نورا زیر نظر خانم دکتر الهه مولوی می باشد در این مرکز به مشتریان پکیج لاغری در قالب اسکالپشور، کویتیشن ، ار اف لاغری و مزوتراپی لاغری در تعداد جلسات مختلف (بسته به میزان چربی) ارائه می شود.

لاغری سریع با لیزر اسکالپشور و ترکیب لیزرهای دیگر 3

استفاده از اسکالپشور چه مزایایی دارد؟

چربی های سرسخت را با استفاده از حرارت از بین می رود.

سلولهای چربی را از بین می برد.

خطرات بیهوشی و جراحی را ندارد.

این روش به نسبت جراحی های کاهش وزن غیر تهاجمی است.

نیاز به هیچ استراحتی ندارد و فرد می تواند فعالیت عادی روزانه را دنبال کند

می تواند برای درمان مناطق مختلف بدن ، از جمله شکم، پهلو، ران و … استفاده شود.

 

اسکالپشورچگونه انجام می شود؟

در طول دوره های درمانی ، ۴-۱ پراب روی ناحیه مد نظر قرار می گیرد. اسکالپشور نوع خاصی از لیپولیز است. لیپولیز یک فرآیند از بین بردن چربی است. از فناوری لیزر برای “ذوب کردن” سلولهای چربی استفاده می کند. ابتدا پزشک ، مناطق درمانی را روی بدن شما علامت گذاری می کند. در حین درمان ، دستگاه مانند کمربند دور منطقه تحت درمان پیچیده می شود. در این لیزر دما به  ۱۰۷٫۶ و ۱۱۶٫۶ درجه فارنهایت می رسد این دستگاه یک سیستم خنک کننده قوی دارد این سیستم اجازه نمی دهد کلاینت احساس سوزش و یا سوختگی در این دما را داشته باشد، درمان چربی سوزی توسط این لیزر بدون درد می باشد. این گرما به اندازه ای است که سلول های چربی را در زیر پوست از بین می برد. در عین حال این نوع درمان به بافت های دیگر آسیب نمی رساند. در هر جلسه حدود ۲۵ % چربی های ناحیه کار شده از بین می رود همچنین چربی های آب شده به ۶ الی ۱۲ هفته زمان نیاز دارد تا از بدن دفع شود، دفع چربی از طریق سیستم لنفاوی ( به صورت تعریق و یا ادرار) صورت می گیرد.

پیام تبریک مسئول دفتر حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان به مناسبت انتخاب نماینده گچساران و باشت
دنبال کنید

هر جلسه لیزر لاغری اسکالپشور حدود ۲۵ دقیقه طول می کشد. در طی این روش ، می توانید آرام باشید. در طول ۱۲ هفته پس از انجام این روش، سیستم لنفاوی بدن شما به طور طبیعی سلول های چربی از بین رفته را دفع می کند.

مراقبت های بعد از انجام لیزر لاغری اسکالپشور

اسکالپشور یک روش غیر تهاجمی است. بعد از انجام این روش فعالیت های روزمره را می توان بلافاصله از سر گرفت. برای کسانی که نمی خواهند سبک زندگی یا برنامه کاری خود را قطع کنند بسیار مناسب است. بیمارانی که از این درمان استفاده می کنند نگران جای زخم یا علائم دیگری نیستند که نشان دهد تحت درمان قرار گرفته اند. توصیه می شود ۵ بار ماساژ در محل درمان شده دو بار در روز و به مدت دو هفته انجام دهید. این باعث تخلیه لنفاوی می شود . تورم را به حداقل می رساند و به از بین بردن سلول های چربی کمک می کند. همچنین توصیه می شود فرد پس از اسکلاپشور روزانه حداقل ۲ لیتر آب مصرف کند و روزانه ۱۵ الی ۲۰ دقیقه فعالیتی سبکی انجام دهد. پزشکان برای نتیجه بهتر پیشنهاد می کنند که فرد مصرف قند و شیرینی را در شب متوقف نمایند.

در مورد قرار گرفتن در معرض آفتاب ، توصیه می شود پس از درمان کمتر در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرید. اسکالپشور انرژی لیزر است ، البته زیر جلدی. به بیماران توصیه می شود که یک هفته قبل از درمان و یک هفته بعد از درمان از قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور آفتاب خودداری کنند.

ستاد مرکزی اربعین: کلیه مرزهای کشور با عراق مسدود است
دنبال کنید

 

سوالات متداول درباره اسکالپشور

درمان با اسکالپشور برای چه افرادی مناسب است؟

این روش جایگزینی برای کاهش وزن نیست. بنابراین در افرادی که نزدیک به وزن دلخواه خود هستند اما می خواهند چربی را در مناطق خاصی از بدن خود که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ خوبی نمی دهند ، کاهش دهند ، بهترین نتیجه را دارد. کاهش وزن مطمئناً به کوچک شدن سلولهای چربی کمک می کند . اما این به هیچ وجه خلاص شدن از شر آنها نیست.

 

آیا این نوع درمان دردناک است؟

این روش ممکن است یکی از راحت ترین راه ها برای خلاص شدن از نواحی چربی های سر سخت باشد. زیرا معمولاً یک روش دردناک نیست. اولین حسی که در حین درمان احساس می کنید ، حس خنک شدن است. این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده داخلی است که باعث می شود احساس ناراحتی نکنید. بسیاری از زنان و مردان در حین انجام این روش احساس گرمای عمیق یا احساس سوزن سوزن شدن می کنند. افراد معمولاً این احساسات را با کمترین ناراحتی تحمل می کنند.

 

آیا این روش واقعاً چربی را “ذوب” می کند؟

فناوری دقیق لیزر این نوع درمان لایه سلولهای چربی زیر پوست شما را هدف قرار می دهد. آنها را تا دمای کنترل شده گرم می کند. این گرما به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رساند. اما سلول های چربی زیر را از بین می برد. طی سه ماه بعدی ، بدن شما به طور طبیعی سلول های چربی آسیب دیده را از طریق سیستم لنفاوی بدن دفع می کند. تنها چیزی که برای شما باقی مانده یک اندام باریک و ایده آل است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi