شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قول مساعد وزیر فرهنگ برای حل مطالبات اهالی فرهنگ و هنر سبزوار

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر اخیر خود به شهرستان سبزوار قول مساعد دادند تا مطالبات اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان برطرف شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85090
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

قول مساعد وزیر فرهنگ برای حل مطالبات اهالی فرهنگ و هنر سبزوار

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته وزرای میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی سفری به حوزه انتخابیه داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات مربوطه قرار گیرند و دستورات لازم را در جهت حل آنها صادر نمایند.

وی افزود: کارونسراهای قدیمی در شهرستان های حوزه انتخابیه وجود دارد که در حال ثبت جهانی شدن هستند و دستوراتی دادند تا بخش خصوصی از این ظرفیت ها استفاده کنند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس عنوان کرد: همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم قول هایی دادند تا مساعدت هایی برای احداث یادبود ابوالفضل بیهقی انجام شود و مطالباتی هم بخش فرهنگ شهرستان سبزوار داشتند که وعده دادند آنها را برطرف کنند. 

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: امیدواریم دستاورد سفر وزیر میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای منطقه مشهود شود و به مطالبات مطرح شده پاسخ مثبت دهند./

پایان پیام 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi