جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رفع مشکل آب شرب اراک باید در دستور کار دولت قرار گیرد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: رفع مشکل آب شرب اراک باید در دستور کار دولت قرار گیرد و این اقدام همت جهادی را می طلبد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85087
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

رفع مشکل آب شرب اراک باید در دستور کار دولت قرار گیرد

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به حضور معاون وزیر نیرو در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته معاون وزیر نیرو به حوزه انتخابیه سفری داشتند و از پروژه های مختلف آبرسانی بازدید نمودند تا بررسی های لازم انجام و اقدامات اساسی در این رابطه انجام گیرد.

وی افزود: معاون وزیر نیرو در این سفر از تصفیه خانه فاضلاب اراک، مجتمع آبرسانی امیرکبیر، مجموع آب منطقه ای و رینگ جنوبی انتقال آب سد کمال صالح به اراک بازدید کرد و دستوراتی برای رفع مشکل این پروژه ها داده شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار کرد: همچنین با معاون وزیر در خصوص تامین آب شرب بحث و بررسی شد و تاکید گردید که مسئولان مربوطه بیش از پیش در این رابطه اقدام عملی انجام دهند تا این مشکل برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین تاکید کردم که بخش عظیمی از آب شرب به مجموعه های صنعتی پالایشگاه و پتروشیمی اختصاص داده می شود که این یک اشتباه است و لذا باید به جای استفاده از آب شرب از پساب فاضلاب در صنعت استفاده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi